Trendi Promocijsko sporočilo

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana s 360 – stopinjskim prenosom slike v živo!

19. 10. 2016
Deli
Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana s 360 – stopinjskim prenosom slike v živo!

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana je tridnevni mednarodni premium teden mode, ki z vsako edicijo v Cankarjev med 22. in 24. oktobrom dom prinaša programske novosti, inovativne načine predstavitev modnih blagovnih znamk ter oblikovalcev in pri tem uporablja najnovejše tehnološke rešitve.

Tako bo na Facebook strani MBFWLJ na voljo brezplačen ogled žive slike z modnih revij v 360 stopinjski tehniki, ki jo poganja 505VR by Izstop.

Ustvarjalna ekipa na oktobrski ediciji napoveduje izbor avantgardnih, progresivnih in klasičnih modnih oblikovalcev: AKULTURA, Cliché, Dajana Ljubičič, D'Alpaos, IVANMAN, MÊHLÊ, Natasa Persuh, SENS, Sofia Nogard, Susnyara, Tanja Zorn, Vlada Savić.

MBFWLJ bo v osrednji slovenski kulturni ustanovi podelil prestižno nagradno Mercedes-Benz Fashion Award, ponudil fotografsko razstavo, modni performans, filmoteko, modne revije ter razvejan spremljevalni in družabni program.

Mednarodna zvezda tokratne otvoritve bo modni performans hiše Gattinoni, ki je po vzponu v modna nebesa leta 2009 tudi uradno postala del italijanske kulturne dediščine. Zvezdniška pa bo tudi zasedba okrogle mize z naslovom Modni film v oglaševanju, kjer bo Aljoša Bagola, izvršni kreativni direktor agencije Pristop, gostil dva izjemna sogovornika: Branimirja Brkljača in Davorja Bruketo.

Tokratni nosilec spremljevalnega programa – Wolfova 5 v sklopu oktobrske edicije MBFWLJ predstavlja nadarjeno študentko oblikovanja Izadoro Verlič in njeno kolekcijo Stranger to Stranger.

program

AKULTURA

Alenka Globočnik Fabjan je domača modna oblikovalka, ki v svojih kolekcijah išče drugačne, a še vedno nosljive rešitve, s pridihom avantgardnosti. Ob kontrastnih materialih je blagovna znamka prepoznana po asimetričnih in čistih linijah. Oblačila odstopajo od klasičnih in s kreativnimi idejami poskušajo preseči togo uporabnost. Ideja znamke je, da je oblačenje kultura. Kdo in kaj smo sporočamo tudi skozi svojo zunanjo podobo. Ženska v Akulturini prihajajoči kolekciji je tokrat feminilna in predstavlja absolutno ženstvenost. Moč telesa poskuša nadgraditi s svojo originalnostjo in identiteto, zato eksperimentira in se spogleduje s subkulturnimi idejami ulice. Med materiali prevladuje nežna prosojnost in transparentna mreža, ki poudari moč telesa in čutnost. Kot protiutež pa se pojavi robato usnje s kovinskimi poudarki, ki pokaže samosvojost in trden značaj. Gre za moč in čutnost združena v strast.

CLICHÉ

Modna znamka Clichė, pod katero se od leta 1991 podpisuje in ustvarja Jelena Pirkmajer, je poleg kakovostnih materialov, individualnosti ter močnih konceptualnih oblik tudi sinonim za ozaveščanje o okoljsko-zavedni modi. Nenehno iskanje novih oblikovalskih rešitev in uporaba novih »pametnih« materialov je tisto, po čemer znamka tudi slovi. Cliché ženska je oseba, ki ljubi življenje in se navdušuje nad estetskim obdobjem druge polovice prejšnjega stoletja.

Na tretji ediciji MBFWLJ bo predstavila kolekcijo, ki jo sestavljajo oblačila narejena iz »pametnih« materialov v kombinaciji s tradicionalno svilo in viskozo. Gre za zelo ženstveno kolekcijo, kjer se lahkotnost in romanticizem prepletata z dinamičnim urbanim športnim videzom. Prevladujejo blesteče modre in sveže zelene barve z roza in rdečimi poudarki. Svilene obleke s kapucami in elastične viskozne z vstavljenimi šali so ključni kosi te sezone.

Dajana Ljubičić

Dajana Ljubičić pravi, da je dizajn zanjo sinonim za pametne rešitve, ki slonijo na dobrem konceptu. Sama je ena tistih oblikovalk, ki je forma ne omejuje, s svojim minimalističnim pristopom pa daje pečat slovenskemu modnemu prostoru. Njene kolekcije reflektirajo svobodno, samozavestno in dinamično žensko s karakterjem, inspiracijo za delo pa črpa iz emocij in mnogih ostalih faktorjev.

D'Alpaos

D'Alpaos je italijanska znamka oblačil, katere začetki so bili usmerjeni v oblikovanje unisex mode ter eksperimentiranje s formo in materiali. Namen znamke je ustvarjati oblačila, ki niso pogojena glede na spol. Vsako sezono prihaja nova kolekcija, katere zasnova ne temelji na trenutnih trendih v industriji, pač pa na avtonomnosti in lastni domišljiji. Znamka je prepoznana tudi zaradi uporabe okolju prijaznih materialov, ki se prepletajo z japonskimi in nordijskimi vizijami ustvarjanja italijanske mode. D'Alpaos predstavlja nenehno razvijanje ter stremljenje k etični in nosljivi modi. Velik poudarek znamke je tudi raziskava in pregled materialov, ki so ročno izdelani doma, v Italiji.

IVANMAN

Blagovno znamko IVANMAN, s sedežem v Berlinu, je ustanovil oblikovalec Ivan Mandžukić s ciljem ustvariti kombinacijo klasičnih in avantgardnih oblačil za moške. Modo vidi kot družbeni pojav, jo analizira z dekonstrukcijo, preučuje njene posamezne dele in jih ponovno sestavlja. Kolekcije, kljub nasprotju tkanin, oblik, materialov in barv sledijo fokusu popolnega reza, minimalizma in visoke nosljivosti. Znamko IVANMAN je Ivan Mandžukić ustanovil leta 2010, istega leta je prejel tudi nagrado za najboljšega moškega oblikovalca in se predstavil tudi na tednu mode v Zagrebu. Kot modni ambasador je zastopal Hrvaško leta 2012 na EURO 2012 v Ukrajini. Nemškemu občinstvu se je prvič predstavil leta 2013 na Mercedes-Benz tednu mode v Berlinu, kjer se je s samostojno kolekcijo predstavil tudi januarja leta 2014. Pod pokroviteljstvom veleblagovnice KADEWE je letos sodeloval pri projektu THE BERLIN WOOL LAB PROJECT.

MÊHLÊ

Oblikovalski dvojec slovenskega porekla s sedežem v Londonu se ponaša z dovršeno estetiko tradicionalne krojaške izdelave ter uporabo tehnično inovativnih materialov. S svojimi čistimi, sproščenimi a trajnostnimi silhuetami puščata modna oblikovalka Maja Mehle in vizualni umetnik Miha Fabio Kalan močan pečat tako na slovenskih kot tudi na tujih tleh. Njuni kosi poudarjajo samozavest in ravnodušnost do tradicionalnih načinov oblačenja. Izčiščene linije in funkcionalne silhuete ter vzdržljivost v kombinaciji s klasičnim dizajnom pa so ključni elementi, ki označujejo znamko MÊHLÊ.

Natasa Persuh

Nataša Peršuh, ki je podiplomski študij opravila v Franciji na prestižnem inštitutu Institut Francais de la Mode, sodi med najvidnejše ustvarjalce slovenskega modnega oblikovanja pri nas. V njenih kolekcijah odsevata večnost in strukturiranost, ki pa je vedno spreminjajoča. Večnega raziskovanja črnine, njenih odtenkov, form in biti nihče ne zna upodobiti bolje kot ona. Navdih za svoje oblikovanje najde v uličnem stilu modnih metropol, v aktualnem kulturnem in umetniškem dogajanju, v filmih in zgodovini. Inspirira jo fuzija vsakdanjih obveznosti in zahtev sodobnega časa po gibanju in funkcionalnosti v kombinaciji s principi visoke mode ter maloserijske unikatnosti.

SENS

Zgodba Slovenske blagovne znamke moških oblačil SENS sega v leto 1994. SENS pomeni smisel delovanja in občutek za lepo. Oblikovalka Zlata Zavašnik oblikovanju izdelkov in izboru novih modnih tkanin namenja veliko pozornost, navdih pa črpa v vzorcih novih tkanin, ki jo s svojo teksturo in barvo popeljejo naprej. Poslanstvo znamke SENS sta tudi »pravična trgovina« (eng.: fair trade) in dobri medčloveški odnosi.

V novi kolekciji razmišlja o zapovedih oblačenja; postavljanju določenih smernic in pravil, ki mnoge moške omejujejo. S kolekcijo raziskuje in krši ta pravila in hkrati ostaja znotraj estetike in elegance. Hkrati želi pokazati, kako nas lahko moška obleka iz varne črnine popelje tja, kjer zagotovo odkrijemo veselje in ljubezen do igranja z barvami in vzorci.

Sofia Nogard

Koncept blagovne znamke SOFIA NOGARD, pod katero se od leta 2012 podpisujeta modna oblikovalca Boštjan Mljač in Mija Curk, je "brezčasna arhaičnost". Vzdušje slovenske kulture in tradicije re-interpretirata na sodoben način, predvsem prek novih materialov, oblik, barvnih kombinacij, krojev, tudi uporabnosti.

Stil blagovne znamke je mešanica ulične ter visoke mode. Sofia Nogard moški in ženska sta večplastni osebnosti, sta sama sebi najboljši prijatelj in sovražnik hkrati, mati/oče in hči/sin, vzornika in upornika in sta edinstvena v svoji kompleksnosti.

Na prihajajoči ediciji MBFWLJ bo predstavljena kolekcija Sobotno jutro; sobotno jutro v mestu, ovito v meglico lesketajočih se srebrnih odtenkov. Tišino preseka zvok avtobusa, ki se ustavi pod kuhinjskim oknom. Vonj po sveži kavi in ona v njegovi srajci.

Skupaj se zavijeta v plašč in odvihrata v mesto na tržnico. Postaneta v bližnji kavarni v parku pod drevesi. Za trenutek je svet samo njun.

SUSNYARA

Pod modno znamko SUSNYARA se podpisuje Nina Šušnjara, katere ime se že vrsto let pojavlja na slovenski oblikovalski platformi. Blagovna znamka svojo zgodbo opisuje kot medsebojno delovanje urbanega okolja in narave, veliko pozornost pa posveča tudi skrbi za okolje. Navdih za kolekcije črpa iz obdobja sedemdesetih, časa rock zvezd in preprostih ljudi. Nina je oblikovalka, ki deluje z mislijo, da nič ni nemogoče. Njena nova kolekcija govori o ženski. Kot jo poznamo. Z vsem ženstvenim v sebi in z ravno prav moške energije. Da je popolna, na svoj način in po svoje. Odločna, a ne trmasta. Zapeljiva, a ne vulgarna. Sproščena, a ne neukrotljivo podivjana. In zadovoljna. Ker ima še svoj svet. Tam je drugačna. Lahko je divja, razuzdana, trmasta in skrivnostna.

In v tem svetu se imenuje Incognito.

Tanja Zorn

Tanja Zorn Grželj je znano ime slovenskega modnega oblikovanja. Kolekcije je ustvarjala že med študijem, lastno blagovno znamko TANJA ZORN pa vodi že od leta 1995. Sebe opisuje kot izredno intuitivno oblikovalko, ki racionalizem postavi na prvo mesto šele pri določanju strukture kolekcije in funkcionalnih detajlov. Nikoli ni v iskanju neke eksotične motivacije, pač pa prenaša tisto kar razume, v nekaj novega in navdihujočega.

Verjame v lepoto nepopolnega, zasleduje brezčasno eleganco in opazuje odtise rok. Njene inspiracije prihajajo iz občutenja, ki jih sprožajo ljudje s svojimi hotenji. V svojem raziskovanju išče dediščine preteklosti in jih interpretira v duhu sedanjega časa.

Na tretji ediciji MBFWLJ se bo predstavila s kolekcijo NIGHT, ki je nadaljevanje Dragonfly kolekcije. Govori o razkošju premora, zastrtih pogledov, ko se luči zatemnijo, ritmi upočasnijo, občutenja poglobijo...

Vlada Savić

Znamka Vlada Savić je poznana po minimalističnem konceptu ustvarjanja oblačil, ostrih linijah ter ženstvenih barvah in materialih. Svoje kolekcije je Vlada Savić predstavil kot mladi oblikovalec v sklopu Milanskega in Londonskega tedna mode. Leta 2013 je Vlada Savić začel ustvarjati pod lastno istoimensko znamko, svoje kolekcije pa je večkrat predstavil tudi na Beograjskem tednu mode.

V svoji novi kolekciji za pomlad in poletje 2017 ustvarja atmosfero, v kateri vsi elementi nastajajo kot del ustvarjanja nove modne slike. Kolekcija odraža močno vizijo znamke z geometrijsko formo ter močnimi a ženstvenimi linijami. Barve, ki se prelivajo iz pastelnih tonov v popolnoma bele ali črne, so glavni element prihajajoče kolekcije.