Na pohodu drzna moška poslovna oblačila iz ekoloških tkanin

Drzna Sensova kolekcija jim lepo pristoji - z leve Matjaž Kumelj, Boštjan Romih in Luka Mulec (foto:  Ana Gregorič) Ana Gregorič
5. 10. 2016 | Promocijsko sporočilo

V današnjih dneh smo priča pravi poplavi tekstilnih izdelkov, a klasične moške obleke še vedno ostajajo stalnica. Stalnica, znotraj katere je prostora za inovativnost še vedno dovolj, trdi Zlata Zavašnik, lastnica in direktorica podjetja Sens.

»To jesen sem želela svoji kreativnosti dati prosto pot. Nastala so moška oblačila, nekoliko drznejša kot poprej, in kar je še pomembnejše – izdelana so iz ekoloških tkanin,« dodaja ustanoviteljica istoimenske blagovne znamke, ki se že 22 let ukvarja izključno z moško modo in je tudi oblikovalka vseh Sensovih oblačil.

Zavašnikova pri svojem ustvarjanju stremi k izdelovanju trajnostnih izdelkov. Ljudi želi na vsakem koraku ozaveščati, naj kupujejo manj, a zato oblačila z višjo vrednostjo. Prav k takšnemu odnosu pa vse ljubitelje mode nagovarja tudi s pravkar predstavljeno kolekcijo. Z veseljem poudarja, da ji je pri njenem snovanju na pomoč priskočil dolgoletni dobavitelj tkanin iz Italije, E. Miroglio. Ta je lani pridobil certifikat za izdelavo tkanin iz ekološke volne merino in poliestrskih vlaken, ki so v celoti pridobljena iz odpadnih plastenk: »E. Miroglio najde surovine za tkanine v lokalnem okolju – plastenke so izključno mehansko predelane v severni Italiji, volno merino pa odkupi od lokalnih rejcev, katerih ovce se prosto pasejo na travnikih.«

Tri kose oblačil – suknjič z zadrgo na rokavu, skrajšani suknjič in suknjič s špic fazono sta predstavila uspešna manekena Matjaž Kumelj in Luka Mulec. Prav Mulec, ki je tokrat predstavil Sensovo kolekcijo oblačil, je na modnih revijah v tujini nosil tudi blagovno znamko Versace.

V modnih in hkrati ekoloških oblačilih, ki so primerna tako za svečane kot tudi poslovne priložnosti, se je več kot odlično počutil tudi televizijski in radijski voditelj Boštjan Romih. »Zlata Zavašnik je bila vedno en korak stran in en korak pred konkurenco. Spoštujem vse, ki si upajo biti v tako zahtevni branži, kot je modna industrija, v tej majhni Sloveniji malo bolj drzni in drugačni ter na tako visoki ravni. Zato Zlati čestitam za drznost in današnji uspeh.«

Izdelava ekoloških tkanin je okolju prijazna – poraba vode je manjša za kar 94 odstotkov, poraba energije je manjša za 60 odstotkov, v okolje pa se sprosti za 32 odstotkov manj ogljikovega dioksida. »Oblačila iz volne merino nas pozimi grejejo, poleti pa hladijo. Poleg tega zaradi keratinske osnove ne vpijajo telesnega vonja, a to seveda velja le v primeru, da je tkanina podložena z viskozo in ne s poliestrom,« dobre lastnosti tovrstnih oblačil izpostavi Zavašnikova.

Tokratno trendovsko in hkrati tudi ekološko obarvano jesensko kolekcijo je Sens namenil ozaveščenim moškim, ki želijo iti v korak z modo. Ljubitelji klasične moške mode pa bodo lahko na svoj račun prišli decembra, ko bodo v Sensovi trgovini na voljo tudi klasične obleke iz ekoloških tkanin.

Prilagamo nekaj fotografij z dogodka, avtorja sta Ana Gregorič in Sašo Radej. Prilagamo tudi zvočno izjavo direktorice Sensa Zlate Zavašnik.

Direktorica in lastnica podjetja Sens je Zlata Zavašnik, ki je tudi oblikovalka vseh njihovih kosov. V 22. letih je tako skicirala in realizirala že več kot 2000 modelov moških oblačil, še mnogo več jih je ostalo na papirju. V trgovini Sens kupci lahko izbirajo med 1200 različnimi modeli slovenskih moških srajc in oblek. Stranki lahko naredijo tudi obleko po naročilu.

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri