Hunter, kultna angleška modna znamka obutve z več kot 160-letno tradicijo, je to jesen slovensko modno sceno navdušila z novo kolekcijo do sedaj najbolj široke ponudbe Hunter izdelkov pri nas.
Na posebnem modnem dogodku, ki je potekal v veleblagovnici Maxi v Ljubljani, pa je Hunter premierno predstavil tudi ekskluzivno sodelovanje s priznano slovensko oblikovalko in trendsetterko Nino Šušnjara, dolgoletno ljubiteljico znamke, ki je letos postala tudi Hunter ambasadorka. Zato je to jesen izbrala svoje najljubše kose iz nove Hunter kolekcije ter z njimi ustvarila 4 modne stajlinge, v katere je vpletla vse Hunter izdelke – oblačila, torbe, nahrbtnike in seveda, škornje kot najbolj prepoznaven Hunter kos.
Sodelovanje Nine Šušnjara s podjetjem Intersocks, uradnim distributerjem znamke Hunter za Slovenijo, pa je obrodilo še en prav poseben stilski kos, ki je eden najbolj trendi modnih dodatkov te sezone. Nina je skupaj s podjetjem Intersocks, ki je med drugim proizvajalec vrhunskih nogavic, ustvarila prav posebno ekskluzivno kolekcijo trendi nogavic s prepoznavnim podpisom modne znamke Susnyara. Nogavice s podpisom Susnyara so na voljo v štirih barvnih različicah večnih odtenkov črne, bele, sive in peščene. Prejmete jih kot darilo ob nakupu Hunter škornjev ekskluzivno v veleblagovnici Maxi, kjer najdete tudi vso široko ponudbo nove Hunter kolekcije.
Nina Šušnjara je o edinstvenem sodelovanju s Hunterjem razkrila: »Hunter je kultna znamka s tradicijo. Že vrsto let sem ji zvesta in naravnost fantastično se mi zdi, da je sedaj na voljo tudi pri nas. Sama obožujem vse modele v črni barvi, še posebej Wellington Original ali pa Refined Slim Fit modele. Ponosna sem, da sem kot oblikovalka lahko del te zgodbe. Med tem ko je znamka Hunter tradicionalna, legendarna a hkrati sodobna, je znamka SUSNYARA nepredvidljiva, pozitivna in sporočilna. S Hunter sem združila moči in oblikovala nogavice, ki so trenutno eden najbolj kul modnih dodatkov na sceni. Na voljo so v štirih barvah in pridejo ekskluzivno v kompletu pri nakupu Hunter škornjev."
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"