Trendi Promocijsko sporočilo

NIVEA Clay Fresh geli za tuširanje z naravno glino

27. 3. 2019
Deli
NIVEA Clay Fresh geli za tuširanje z naravno glino (foto: Nivea Clay Fresh)
Nivea Clay Fresh

Glina je starodavno sredstvo, ki se že stoletja uporablja v lepotnih negovalnih izdelkih. NIVEA je ena od prvih blagovnih znamk, ki je naravno pridobljeno glino uporabila v formuli gelov za tuširanje NIVEA Clay Fresh. Kožo očistijo, a je ne izsušijo, naredijo jo čudovito mehko.

Globinski čistilni učinek in žametna nega

Geli za tuširanje NIVEA Clay Fresh z naravno glino imajo zanesljiv globinski čistilni učinek, saj vsebuje njihova formula kot glavno sestavino že stoletja cenjeno glino naravnega izvora. Ta zagotavlja popolno ravnovesje čiščenja, svežine in nege. Vse tri različice NIVEA Clay Fresh gelov za tuširanje z naravno glino brez truda očistijo kožo, ne da bi jo izsušile, in jo obenem naredijo žametno mehko.

Sodobna različica preizkušene sestavine

Glina je mehka in prahu podobna snov, ki se šele ob stiku z vodo spremeni v pasto. V novih gelih za tuširanje je NIVEA uporabila belo kaolinsko glino, ki je še posebej blaga. Formule, ki ne izsušijo kože, se spremenijo v čistilno peno in za seboj pustijo občutek čiste kože. Rezultat je gladka, čista in žametno mehka koža.

Tri omamne dišave

Pri dišavah se NIVEA zanaša na vonje narave. Dišava Ginger & Basil vas očara z ostrimi, a čutnimi notami, dišavo Hibiscus & White Sage sestavljajo ženstvene in pudraste note, dišava Blue Agave & Lavender pa nudi popolno ravnovesje med svežino in sprostitvijo.

Dišava Ginger & Basil vzbudi spomin na sprehod skozi zeliščni vrt: aromatični koriander se druži z bergamotko, limeto in ingverjem. Druščino popolno dopolnjujejo bazilika, figovi listi, listi paradižnika in meta, za končni vtis pa poskrbita sandalovina in mošus s pomirjajočimi in nežnimi notami.

Skoraj nobena kombinacija dišav ne poudari ženstvenega značaja bolj kot dišava Hibiscus & White Sage. Mandarina in grenivka sta združeni z vrtnico, hibiskusom, peruniko in mošusom. Za prijetno pristno dišavo poskrbita cedrovina in bela kadulja.

Za pridih toplic v svojem domu izberite dišavo Blue Agave & Lavender, ki takoj vzbudi občutek razkošne lepotne nege. Pričara ga pikantna svežina kardamoma, obogatena z notami sivke, lesa, mošusa, fižola tonka in soli.

nivea cly

Novi izdelki so na voljo od marca 2019.

   

Podjetje Beiersdorf AG je vodilni ponudnik inovativnih, visokokakovostnih izdelkov za nego kože in ima več kot 135 let izkušenj v tem tržnem segmentu. Podjetje s sedežem v Hamburgu zaposluje okrog 19.000 ljudi po vsem svetu in je uvrščeno na nemško borzo DAX. Beiersdorf je v finančnem letu 2017 s prodajo ustvaril 7,1 milijarde evrov. Portfelj izdelkov obsega močne, mednarodno vodilne blagovne znamke za nego kože in telesa, vključno z znamko NIVEA, največjo blagovno znamko za nego kože na svetu*, ter znamkami Eucerin, Hansaplast/Elastoplast in La Prairie. Milijoni ljudi po vsem svetu vsak dan izberejo inovativne, visokokakovostne izdelke blagovnih znamk podjetja Beiersdorf. Obsežen portfelj zaokrožujejo druge priznane blagovne znamke, kot so Labello, Florena, 8x4, Hidrofugal, atrix, Aquaphor, SLEK in Maestro. Beiersdorfova podružnica tesa SE je vodilni proizvajalec samolepilnih izdelkov in sistemskih rešitev za industrijo, obrtnike in potrošnike na svetu.

  

* Vir: Euromonitor International Limited; NIVEA glede na ime krovne blagovne znamke v kategorijah nege telesa, nege obraza in nege rok; po vrednosti maloprodaje v letu 2017.