Trendi Promocijsko sporočilo

NIVEA MEN in Real Madrid do skupnih zmag

25. 5. 2018
Deli
NIVEA MEN in Real Madrid do skupnih zmag (foto: Nivea Press)
Nivea Press

Navijači po vsem svetu prehajajo v pravo razpoloženje! Finale v Kijevu je tik pred vrati, bliža pa se tudi svetovno prvenstvo v Rusiji. Po intenzivnih pripravah je tako zdaj končno čas za predstavo in za dobro pripravo na izzive z novo celovito linijo za moške NIVEA MEN DEEP.

NIVEA MEN in nogomet sta že vrsto let popolna partnerja: poleg uspešnega partnerstva z nemškim selektorjem Joachimom »Jogijem« Löwom je NIVEA MEN tudi uradni sponzor nekaterih najuspešnejših evropskih klubov: Reala Madrid, AC Milana, Liverpoola FC in Paris Saint-Germaina. Linija NIVEA MEN DEEP, nova linija iz družine NIVEA MEN, je letos tudi spremljevalka pobude #BistvoJeVPripravi.

Nogometna izkušnja je veliko več kot le 90 minut igre

Igralci in navijači, otroci in odrasli, vsi se veselijo uživanja v najboljšem, kar lahko ponudi nogomet. Kako pomembno je, da smo dobro pripravljeni, razlaga Guillaume de Vitton, globalni vodja znamke NIVEA MEN: »Bistvo je v pripravi! Tako za navijače kot za igralce nogometna izkušnja pomeni veliko več kot le 90 minut igre. Vse se začne s pravilno pripravo in to je področje, kjer ima svoje mesto NIVEA MEN. Prepričani smo, da je mogoče doseči vsak cilj, če se le počutimo dobro pripravljeni.«

Real za zgodovinski trojček, Liverpool za sijajen povratek

Pred nami je vznemirljivo obdobje: dva partnerja znamke NIVEA MEN – Real Madrid in Liverpool FC – se bosta 26. maja pomerila v Kijevu na finalni tekmiUspešno partnerstvo z Realom Madrid se je začelo leta 2013 in je postalo globalno leta 2017, medtem ko sta se Liverpool FC in NIVEA MEN dogovorila za sodelovanje leta 2015. »NIVEA MEN prikazuje moške, ki stojijo za igralci, in skupine v ozadju ekipe,« pravi Guillaume de Vitton. »Igralci in navijači imajo enako potrebo po tem, da se čutijo dobro pripravljeni za soočenje z dnevnimi izzivi. To ustvarja tesno čustveno vez.«

Jogi Löw spodbuja prihodnje rodove

Prepoznavni ambasador znamke NIVEA MEN in vzornik mnogih v Nemčiji, Jogi Löw, se že pripravlja na vroče poletje: svoje navdušenje in predanost deli z bodočimi nogometaši in navijači: otroki današnjega dne. Na tiskovni konferenci, ki je maja potekala v hiši NIVEA House v Berlinu, so imeli osnovnošolci edinstveno priložnost spoznati svojega idola. Fantje in dekleta, stari med šest in devet let, so dobili odgovore na svoja najpomembnejša vprašanja, kot so »Kako postanem profesionalni nogometaš?«, »Ali ste kdaj strogi z igralci?« ali »Kako ste se počutili, ko ste postali svetovni prvaki v Braziliji?«. Vedri Jogi Löw je z veseljem delil svoje izkušnje in občutja z otroki.

Nova linija NIVEA MEN DEEP

V popolnem sozvočju z življenjskim slogom mladega moškega

fuzBAL

Znamka NIVEA MEN je nedavno uresničila največjo pobudo v zgodovini blagovne znamke, ki sega prek vseh kategorij izdelkov: predstavila je NIVEA MEN DEEP, celovito linijo za moderne mlade moške. Razvita je bila z namenom, da moškim pomaga, da se počutijo dobro in sveže ves dan. Ponuja izdelke za britje in nego, s katerimi se moški počuti pripravljenega na vse izzive, ki mu jih prinaša življenje – nogometno tekmo, pomemben sestanek, pravočasen prihod na avtobusno postajo ali pripravo na težko pričakovani zmenek. Linija z aktivnim ogljem globinsko očisti kožo; odlikuje se s skrivnostnim lesnim vonjem, ki vsebuje citrusne, aromatične in tople note, in zagotavlja občutek popolne negovanosti. Inovativni črni dizajn je v popolnem sozvočju z življenjskim slogom mladega moškega – možat in moden, sinonim moči in učinkovitosti.

Še nekaj zanimivosti iz nogometnega sveta

  • Nogomet in NIVEA MEN sta že dolgo izvrstna ekipa. Blagovna znamka je z različnimi klubi vzpostavila partnerstvo, ki zajema številne marketinške aktivnosti in v zadnjih letih vključuje tudi navijače:
  • NIVEA MEN in legendarni klub AC Milan sta predstavila svoje partnerstvo leta 2008. AC Milan je bil prvi nogometni klub, s katerim je znamka NIVEA MEN zgradila močan partnerski odnos.
  • Vodilna blagovna znamka za nego moške kože v Nemčiji in Jogi Löw prav tako uspešno sodelujeta že od leta 2008 in to sodelovanje poteka še danes.
  • Izdelki NIVEA MEN skrbijo za igralce kluba Real Madrid, uradno imenovanega »FIFA klub XX. stoletja«, že od februarja 2013. Obe znamki se lahko ozreta na uspešno zgodbo, ki traja že več kot 100 let.
  • Februarja 2015 se je slavnim partnerskim nogometnim klubom znamke NIVEA MEN pridružil tudi Liverpool FC. Z 18 naslovi v angleški ligi in petimi evropskimi pokali lige prvakov je Liverpool FC eden najslavnejših klubov na svetu.
  • NIVEA MEN in francoski nogometni klub Paris Saint-Germain sta objavila svoje partnerstvo leta 2013. Paris Saint-Germain je eden najuspešnejših klubov v Franciji in je od svoje ustanovitve leta 1970 osvojil različne naslove tako na državni kot mednarodni ravni. Letos je bilo sodelovanje med znamko NIVEA MEN in klubom Paris Saint-Germain razširjeno še na brazilski trg.

nIVEA