Nostalgična devetdeseta: nova kampanja ikonične modne znamke Gap

6. 3. 2017 | Vir: Story
Deli
Nostalgična devetdeseta: nova kampanja ikonične modne znamke Gap (foto: Gap Press)
Gap Press

Včasih se nam zdi, da je ikonična blagovna modna znamka Gap malce zaspala v današnjem hitrem modnem tempu. A slednje besede so bile izrečene prezgodaj.

Gap je namreč znova tema modnih pogovorov z najnovejšo kampanjo, ki slavi 90. leta. V kampanji nastopajo slavne lepotice - supermodel Naomi Campbell, Lizzy Jagger (hči Jerry Hall), Chelsea Tyler (hči Stevena Tylerja), Rumer Willis (hči Demi Moore) in Coco Gordon (hči Kim Gordon) - ki predstavljajo omejeno kolekcijo, poimenovano 90's Archive Re-Issue. Kolekcija navdušuje z reinterpretacijo ikoničnih kosov iz modnega obdobja, ki je slavilo enostavnost, nosljivost in minimalizem.

Očitno so devetdeseta in Gap znova v modi.

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord

Nova Story že v prodaji

Story 10/2017

Story 10/2017, od 02. 03. 2017