Trendi Promocijsko sporočilo

Novi Kia Sportage in Optima z novima oblikovalskima nagradama

4. 4. 2016
Deli
Novi Kia Sportage in Optima z novima oblikovalskima nagradama

Kia Motors je še enkrat potrdila svoj sloves proizvajalca vozil po najvišjih oblikovalskih standardih, saj je Kia pobrala dve nagradi red dot za oblikovanje izdelka za leto 2016, kar je ena naprestižnejših mednarodnih nagrad za industrijsko oblikovanje.

Novi športni terenec Kia Sportage in limuzina Optima – Kiina najnovejša modela – sta prejela nagrado red dot. Nedovisna žirija je celo Optimo nagradila kot 'Best of the Best', kar je najbolj laskav naslov v vsaki posamezni kategoriji.

Nova generacija Optime in Sportaga, evropske Kiine uspešnice, je letos zapeljala na evropske ceste. Novi red dot nagradi sta nadaljevanje njune zgodbe, saj sta bila oba predhodna modela nagrajena že leta 2011 – Optima je tudi takrat bila 'Best of the Best'. Od leta 2009, ko je Soul 1. generacije kot prvi Kiin model prejel priznanje, je njihov oblikovalski oddelek skupno pobral že 15 red dot nagrad. Tako so v letu 2016 prav vsi modeli iz Kiine aktualne modelne palate dobitniki red dot nagrade.

Peter Schreyer, predsednik in glavni oblikovalec pri Kia Motors Corporation in Hyundai Motor Group, je o nagradah dejal: "Naš mednarodni oblikovalski oddelek ima vse razloge, da je lahko zelo ponosen zaradi najnovejših dosežkov. Že prve red dot nagrade za Sportage in Optimo so bile izjemen uspeh. Dvakratni dobitniki priznanj so zelo pomembni za našo znamko. Sportage je že nekaj let znamkina uspešnica v Evropi. Kia Optima, ki je eden najbolje prodajanih Kiinih modelov po svetu, prav tako uteleša razvoj znamke na zelo poseben način: 3. generacija, ki je začela svojo pot leta 2010, je bila v naslednjih letih katalizator oblikovalskih sprememb Kiine modelne palete. Tako novi Sportage kot nova Optima zelo izstopata v svojih kategorijah na račun jasnosti, razlikovanja in športne elegance svoje zunanjosti. Oba novinca tudi prinašata povsem novo, premijsko notranjost z moderno, vodoravno poravnavo in z zelo prečiščenim videzom."

Dinamični dizajn in drzna pojavnost na cesti

Nova Kia Optima je nastala pod vodstvom kreativnega direktorja Petra Schreyerja, ki je bil odgovoren za dizajn Optime prejšnje generacije, kot plod sodelovanja Kiinih oblikovalskih centrov v Namyangu (J. Koreja), Irvineu (Kalifornija, ZDA) in Frankfurtu (Nemčija). 4,86 metra dolgo vozilo, katerega mere so se malenkostno spremenile, prinaša moderne površine, ostro zarisane črte in robove, ter daljšo silhueto, kar temu modelu daje še drznejšo pojavnost kot pri predhodniku. To je delno tudi zasluga podaljšanih okenskih linij in dodatnega tretjega stranskega okna, postavljenega za zadnjimi vrati. Značilni profil z nazaj potegnjenima A in C stebričkoma je ohranjen, kar je obema generacijama dalo videz športne limuzine. Na zadku po širini razpotegnjene luči puščajo nov, moderen pečat.

Glavno vlogo pri oblikovanju novega Sportaga so zaupali Kiinemu evropskemu oblikovalskemu centru v Frankfurtu, ki sta mu pomagala centra v Namyangu in Irvineu. Najopaznejša sprememba zunanjosti je prepoznaven novi 'obraz' kompaktnega športnega terenca. Prednji žarometi, ki so prej tvorili vizualno celoto s Kiino značilno 'tigrovo masko', so zdaj opazno ločeni od maske, kar ustvari širši in stabilnejši videz prednjega dela vozila. Kompaktni SUV je ohranil značilen profil, bočni videz pa je zaradi 40 mm daljše karoserije (4,48 m) videti še bolj dinamičen. Nova 'GT Line' izvedenka, s številnimi ekskluzivnimi oblikovalskimi detajli – posebno masko, meglenkami v obliki kock ledu, zaščitnim pokrovom podvozja in dvojno izpušno cevjo – predstavlja športnejši videz.

Oba modela se lahko pohvalita z zelo varčnimi bencinskimi in dizelskimi motorji, najsodobnejšimi asistenčnimi sistemi (npr. samodejno zaviranje v sili z zaznavo pešcev). Oba modela sta prejela najvišjo oceno 5 zvezdic za varnost po Euro NCAP. Tako kot vse ostale Kie tudi Sportage in Optima v Evropi nudita neprekosljivo 7-letno garancijo, ki velja za celotno vozilo (do 150.000 km, prva tri leta brez omejitve prevoženih kilometrov).

Red Dot Award: žirija, ki jo sestavlja 41 strokovnjakov

'Red Dot Design Award', eden najbolj prestižnih natečajev na svetu na področju oblikovanja, je razdeljen na tri sklope: oblikovanje izdelkov, komunikacijsko oblikovanje in konceptno oblikovanje. Za red dot nagrade za leto 2016 se je potegovalo kar 5.214 izdelkov in inovacij iz 57 držav. Natečaj pod okriljem oblikovalskega centra Severno Porenje-Vestfalija poteka vse od leta 1955.

V izogib kakršni koli pristranskosti nihče od sodnikov ne sme biti zaposlen v tej industriji. Letos je bila red dot žirija najštevilčnejša do zdaj: 41 strokovnjakov iz celega sveta – neodvisni oblikovalci, profesorji oblikovanja in novinarji – med drugim Chris Bangle, Jimmy Choo, profesor Lutz Fügener, Hideshi Hamaguchi, Kristiina Lassus, Raj Nandan in Ken Okuyama.

Vsi člani žirije so se zbrali v nemškem Essnu in ocenjevali izdelke na osnovi različnih kriterijev kot so: stopnja inovacij, formalna kakovost, funkcionalnost in okoljska ustreznost. Uradna predstavitev red dot nagrad bo sicer 4. julija 2016 v essenskem gledališču Aalto.

*** Kia Motors Corporation šteje med najuspešnejša globalna avtomobilska podjetja, i proitvaja kakovostne avtomobile za mlade po srcu. Leta 1944 ustanovljeno podjetje letno izdela več kot 3 milijone vozil, ki jih prodaja v 180 državah. Podjetje po vsem svetu zaposluje več kot 49.000 delavcev in stavi na izrazito evropski avtomobilski pristop. Ključna vloga pri oblikovanju evropskemu trgu namenjenih vozil je zaupana tehnično-razvojnemu ter oblikovalskemu centru v Frankfurtu. Oblikovanje vozil Kia poteka pod vodstvom svetovno znanega nemškega oblikovalca Petra Schreyerja. Njegovo nadarjenost potrjujejo številne evropske in mednarodne dizajnerske nagrade, kot so red dot award, iF product design award in Automotive Brand Contest za najboljši avtomobilski dizajn. Pri zadovoljstvu kupcev še posebej izstopata modela Soul in Sorento, ki sta v študiji 2015 JD Power IQS zmagala v svojih kategorijah, Kia pa je zasedla 1. mesto med vsemi množičnimi znamkami in skupno drugo (za Porschejem). Izrazito evropsko orientiranost dopolnjuje Kia z moderno tovarno v slovaškem mestu Žilina in evropskim tehničnim centrom za razvoj in izdelavo motorjev, ki postavljajo Kio na prestol izdelovalca avtomobilov z rekordno nizko porabo goriva. Avtomobilska znamka Kia je hkrati uradni avtomobilski partner svetovne nogometne organizacije FIFA in glavni sponzor slovitega teniškega turnirja Australian Open. Slogan podjetja »The Power to Surprise« predstavlja

Kiino globalno zavezo k ustvarjanju avtomobilov, ki z moderno tehniko, naprednimi rešitvami in nenehnimi inovacijami prehitevajo nakupna pričakovanja ter z revolucionarnim 7-letnim jamstvom predstavljajo najboljšo nakupno izbiro za vaš denar.