"Ustvarjava nove kolekcije, ki jih boste lahko videli in kupili v Sloveniji in Londonu. Zadnja takšna stvar so ravno nahrbtniki, ki sva jih oblikovala skupaj s pevko July Jones."
Modni oblikovalec Marjan Krnjič je skupaj z Jožefom Srako že dobro leto dni v Londonu. Dvojica je stopila po poti številnih mladih, ki zapuščajo Slovenijo v iskanju novih možnosti. Po dobrem letu dni sta v Londonu doživela in spoznala veliko novih stvari, predvsem pa to, da je na otoku potrebnega veliko truda za obstanek.
Marjan, po dobrem letu dni ste spoznali življenje v Londonu, njegov utrip in delovnik. Če bi strnili misli, kako ste sprejeli London in kako je London sprejel vas?
Da, zdaj mineva že leto dni, odkar sva se z Jožefom preselila v London. Mislim, da naju je London dobro sprejel. Sva se že prej tudi dobro pripravila. Je pa tukaj res trd boj za obstanek in ni ravno najlažje.
Z Jožetom imata visoke cilje in številni si niso predstavljali, da vama bo uspelo. Koliko truda in odrekanja je bilo potrebnega, da so vas opazil in posledično zaslišali tudi pri nas?
Pod znamko MK exclusive oblikujem že peto leto. Na mojih modnih šovih hodijo vedno najbolj priljubljeni modeli in šovi so res produkcijsko in tehnično vedno dodelani – že od nekdaj. Morda naju prej niso slišali, ker sva iz Maribora in je Slovenija vseeno majhna in vsak pač izpostavlja svoje. Tukaj v Londonu pa se igra na odprte karte. Ni sprenevedanja!
Bi lahko rekla, da je v Londonu težje postaviti temelje kot doma, ko poznate teren, ljudi in sistem, kako vse poteka?
Seveda. Veliko težje. Čeprav sva se res dobro pripravila, je še zmeraj neverjetno težko. Je pa tudi res, da ti tukaj vsak posel prinaša novega in ko si enkrat postaviš teren, pa čeprav to zahteva čas, je potem to stabilno in dobičkonosno. Če seveda delaš dobro. In midva delava dobro.
Poleti sta zagnala akcijo na Adrifundu, in sicer zbiranje sredstev za velik šov, s katerim se boste predstavili milijonskemu avditoriju. Zdaj vam je uspelo, kakšni so zdaj načrti?
Res je. Prek platforme Adrifund nama je uspelo in presegla sva zadani cilj zbrati 10.000 evrov. S tem denarjem sicer ne moreš kaj veliko, zato pridno delava dalje. Ustvarjava nove kolekcije, ki jih boste lahko videli in kupili v Sloveniji in Londonu. Zadnja takšna stvar so ravno nahrbtniki, ki sva jih dizajnirala skupaj s pevko July Jones.
Šov boste iz Londona prenesli tudi v Maribor, kjer ga boste predstavili vsem tistim, ki v Londonu ne bodo z vami. Kaj se obeta?
Najina ekipa in povabljeni oblikovalci so že bili pri naju v Londonu in šov podoben londonskemu bomo lahko videli v Mariboru 23. decembra v Hiši zabave Trust. Obljubljamo res spektakel v pravem pomenu besede. Če smo prej pripravljali res dobre šove, bo ta nekaj drugačnega in posebnega. Lahko povem, da smo recimo 'artwork' video posneli z ekipo v Londonu, in že to napoveduje nekaj posebnega. Tukaj so tudi odlični pevci, ki sva jih za ta namen pripeljala iz Anglije.
Vsak, ki okusi življenje v drugi deželi, še bolj ceni svoje korenine. Kako bo zdaj šlo pri vaju dalje?
Ostajava v Londonu. Doma v Sloveniji je res super in fino. Vendar vsaj v tem obdobju življenja ostajava tukaj.
Kako gledate na domači trg?
V Sloveniji imamo kar nekaj dobrih oblikovalcev. Vendar se mi zdi, da ne vidimo realne slike. Je pa gotovo veliko vpliva tudi iz tujine nekako prilagojenega na domače okolje. Zagotovo. Saj so to naše stranke in pravi oblikovalci že dolgo več ne oblikujemo samo za dušo.
Televizijski šov London Overdose je bil dobro sprejet. Kako bo z nadaljevanjem? Boste prigode še delili z gledalci?
Ja. Internetna oddaja London Overdose je bila resnično presenetljivo dobro sprejeta prek najinega kanala na YouTubu. Oddaje si je ogledalo skoraj pol milijona ljudi. Zaradi obveznosti in same produkcije oddaje sva se odločila, da bova London Overdose izdala samo še ob priložnostih. Kot na primer zdaj na najinem šovu v Mariboru.
Cilj bo tako rekoč izpolnjen. Modni šov v Londonu, modni šov v Mariboru. Kaj pa potem. Kakšni izzivi ostanejo za leto 2018?
To sta samo prva dva. Veliko jih je še neizpolnjenih in že zdaj veva, da bova leto 2018 preživela delovno.
Besedilo: Mima // Foto: James Gallant, MX Exlusive
Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"