Oblikovalki Tijana Bass in Sanja Cherish: "Gre za strastno srce, ki ne dopušča umu, da bi mu bil gospodar."

17. 2. 2017 | Vir: Story
Deli
Oblikovalki Tijana Bass in Sanja Cherish: "Gre za strastno srce, ki ne dopušča umu, da bi mu bil gospodar."

Za blagovno znamko Revolver Heart stojita sestri, oblikovalki Tijana in Sanja Busić (Tijana Bass in Sanja Cherish). Ena je vedno za akcijo in hiter preboj, druga pa skrbi za ravnotežje in to, da ne gresta z glavo skozi zid. Revolver srce sestavlja navidezno nasprotujočo celoto, kjer se njuni kreativni energiji zelo lepo dopolnjujeta. Ko se boste poglobili v njuno zgodbo, boste hitro ugotovili, da gre za strastno srce, lačno umetnosti. Ne prodajata majic, pripovedujeta zgodbe.

Story: Kako se je vajina zgodba začela?

TIJANA: Junija 2013 naboj kreativne energije in idej ni več zdržal znotraj 'revolverja' in sva to 'srce' preprosto morali izstreliti v javnost. (smeh) Od takrat se naša oziroma najina modna zgodba širi hitreje, kot bi si s sestro mislili. Presenečeni sva nad tako pozitivnim odzivom. Celotna ideja o blagovni znamki oziroma strast do mode, estetike in umetnosti je sicer nekaj, kar s sestro občudujeva in neposredno gradiva že vrsto let. Tudi starša sta velika ljubitelja slikarstva, mode, filozofije, arhitekture, poezije. Radi imamo to, kar je lepo in ljubeče, in v takšnem duhu sta naju vzgajala. Pri zamisli Revolver Hearta tako s sestro s polnim zagonom delava zadnja štiri leta.

Story: Kaj vama pomeni oblikovanje? Kakšen je vajin odnos do njega?

SANJA: Odkar pomniva sva modni navdušenki in odločitev za študij oblikovanja je prišla naravno, sicer sem se ukvarjala tudi s plesom. Tijana je filozofinja in glasbenica, a že celo življenje obožuje in gradi svoje znanje pri grafičnem oblikovanju. V zadnjem času me recimo veliko zanima psihologija, med ostalim tudi v povezavi z modo. Rada se poglobim v to kar izdelujem, noter sem z vso čutnostjo uma in duše. Začela sem se tudi ukvarjati z notranjim oblikovanjem in nekaj izdelkov bo vključenih prav tako pod znamko Revolver Heart. S sestro sva v sklopu tega izdelali blazine, ostalo pa naj bo zaenkrat še presenečenje.

Story: Nam lahko opišete, s čim vse se trenutno ukvarjata?

TIJANA: Ta mesec sva končali najin showroom v središču Maribora, kjer si bo mogoče v živo ogledati oz. pomeriti kose, kot tudi naročiti svoj unikat. Že ves čas uspešno delujeva prek Facebooka in Instagrama, pripravlja pa se tudi spletna trgovina. Sestavljena bo iz najboljših kosov, a bo možnost za majico po naročilu še vedno prisotna. Dizajni, kot so Thousand Roses, Mouse Woman, Merlinka, Seva in druge, pa trenutno zavzemajo častno mesto najine 'bestseller' kolekcije EYE have a Dream, ki bo od zdaj vedno na voljo in zelo hitro dobavljiva. Gre za modele, v katerih se lahko vsaka ženska najde, ne glede na leta, ne glede na status. V pripravi pa je tudi najin absolutno največji projekt do sedaj pod nazivom "Love Is My Weapon". Del prodaje bo šel otrokom s posebnimi potrebami.

Story: So vama morda pri oblikovanju zgled kakšni tuji oblikovalci, zvezdniki ali svetovne prestolnice?

SANJA: Zagotovo. Predvsem prestolnice, kot sta Pariz in Berlin. Arhitektura in glasba sta velik navdih. Obožujeva tudi fotografe stare šole, kot so Peter Lindbergh, Steven Meisel in Terry Richardson, pa seveda dame, kot je Grace Coddington iz Vogua ali žal že pokojna urednica italijanskega Vogua Franca Sozzani. Glavni vir idej oziroma navdiha pa so vsekakor življenjske zgodbe, ki se skozi kolaže režejo iz ene dimenzije v drugo.

Story: Vajini potiski so orodje za vzbujanje pozornosti! Filozofija, umetnost ali provokacija?

TIJANA: Seveda, sporočilnost je velikokrat provokativne narave, vendar bi še prej rekla, da je glavno sporočilo v bistvu to, da ne prodajava majic, temveč pripovedujeva zgodbe. Gre za strastno srce, ki ne dopušča umu, da bi mu bil gospodar. Upava si biti originalni in upava si pretresti stereotipe. V povezavi z drznostjo je zagotovo najina ljubezen do filozofije, predvsem tiste, ki se ukvarja z obstojem človeka. To je tisto vodilo, ki naju inspirira, da oblikujeva grafiko in posledično majico. Kljub inovativnemu dizajnu majic in dodatnim materialom, kot so čipka, lak, muslin, svila itd., lahko rečeva, da je grafika/potisk pečat znamke Revolver Heart. Čeprav misliva, da se ljudje ne zaljubijo v našo majico le zaradi nje. Kroj in pomen majice igrata zelo močno vlogo.

Story: Ideja ne pomeni nič, dokler ni uresničena. Koliko vajinih idej gre v nič?

TIJANA: V bistvu redko katera. Ko se v nekaj 'zapičiva', namreč grizeva vse do cilja, saj je inspiracija tako močna. Ali je ali je ni.

Story: Kako so v Sloveniji sprejeli vajin dizajn?

SANJA: Presenetljivo dobro, pravzaprav odlično! Naši 'revolverji' in 'revolverke' so od začetka naša gonilna sila in na Facebooku ter Instagramu imava publiko, ki nam vsakodnevno sledi in hodi to skupno revolversko pot.

Story: Kakšen je vajin modni stil?

TIJANA: Ni tako barvit in nor, kot so naše grafike. Radi imava klasiko, ki je super v kombinaciji z domišljijo uporniške duše. Jaz imam predvsem rada črno barvo, ki je baza za vsa čustva in dom vseh barv. Daljši sakoji iz osemdesetih so 'must have', hlače na črto, črte ali pike kot vzorec ali pa preprosto enobarvne srajce nekoliko moškega kroja. Zamislite si drzno Rihanno, ki se oblači kot Coco Chanel. To je moj stil. S sestro imava radi šik modo Pariza, in če naju vprašate, kaj bi izbrali, italijansko ali francosko, bi bil odgovor: ''French baby, always French!'' (francosko, draga, vedno francosko, op. a.). (smeh)

Story: Kakšni pogoji so pri nas za razvoj kreativnih idej in njihovo nadaljnje oglaševanje?

TIJANA: Ugodni. Enaki kot v New Yorku ali Tokiu. (smeh) Šalo na stran. Dejansko so pogoji v redu, če imate internet in Instagram pa morda kakšen kanal na YouTubu. Pomislite, ali je res tako pomembno, kje ste doma? Veliko bolj pomembno je imeti pravo idejo in jo speljati do konca. In vztrajati. In še vztrajati. (smeh)

Story: S kom najraje sodelujeta?

TIJANA: Zelo radi sodelujeva z zvezdnicami, kot so pevke Severina, Jelena Rozga, Andja Marić, Diyala ali pa rap legende Public Enemy. Vedno hvaležno delo je seveda z blogerkami, ki so postale alfa in omega modne industrije, najraje pa sodelujeva s stalnimi strankami. Gre za intimno zaupanje in izmenjavo energij. Lep, magičen občutek je, ko ti nekdo toliko zaupa, da ti naroči poročno obleko. S sestro poleg majic namreč ustvarjava tudi obleke, bluze, puloverje, legice ... Majica pa je še vedno in bo ostala primarni proizvod.

Story: Kje si lahko ogledamo vajine kolekcije?

SANJA: Trenutno prodajava v središču Ljubljane na Mačkovi ulici v Pentlji - Trgovini s konceptom. Prav tako prodajava v Splitu, in sicer na dveh lokacijah, v nakupovalnem centru City Center One in Gundulićevi ulici v središču Splita v butiku Next, fashion store. Seveda majico lahko naročite tudi prek naše uradne strani na Facebooku in Instagramu.

Story: Kakšni so načrti za prihodnost?

TIJANA: Sanjali sva, da sta Rihanna in Chiara Ferragni oblekli najino majico. Ne bova se zbudili, dokler se to ne zgodi.

Od skice do izvedbe

Story: Kako je videti vajin povprečni delovni dan?

SANJA: Dan se začne zjutraj z odpiranjem e-mailov. Sledita delo s strankami in nakup materiala glede na zalogo. Delava vsaka zase, nato izmenjujeva skice, ideje. Imava mešan delovnik, ponavadi najbolje delava v jutranjih urah, a ko se približuje kakšen dogodek ali izid kolekcije, delava skupaj in vse noči. Sicer pa vsaka vsak dan naredi veliko fotografij, to je stalnica, in konstantno forsiranje brenda na družbenih omrežjih. Seveda ob vsem tem potrebujeva tudi sprostitev v obliki meditacije ali joge.

Story: Katera pokriva katero področje?

SANJA: Tijana je bolj zadolžena za grafiko in marketing, medtem ko jaz izbiram materiale, delam kroje in fotografije. Je pa res, da se delo prepleta in da sem tudi jaz začela delati grafike, medtem ko Tijana zadnje čase ogromno fotografira naše produkte. Za šivanje žal ne ostane dovolj časa, za to skrbi naša odlična glavna šivilja, gospa Valerija Lešnik.

Story: Koliko časa traja izdelava potiskov?

TIJANA: Uporabljava klasičen način, svinčnik in papir, ter seveda računalniške programe za oblikovanje. Skica se najprej rodi v glavi, potem pa na papirju in od tam jo začnem računalniško obdelovati. Grafiko včasih delam le nekaj ur, včasih pa celo nekaj dni. Ko je narejena oziroma ko je datoteka pripravljena, gre v potisk, kjer je v povprečju 2-3 dni, nato sledi šivanje. Če recimo danes pri nas naročite majico po naročilu, jo dobite v 7-10 dneh, če pa naročite kos, ki je že na zalogi, ga lahko dobite praktično takoj, v 2-3 dneh.

Story: In proces izdelave dizajna od začetka do konca?

TIJANA: Imamo dve vrsti potiskov, sublimacijo, ki poteka pod vodstvom gospe Nataše Satler, Face d.o.o., in digitalni potisk, ki ga že vrsto let uspešno dobavlja Mario Pleteršek (SPD - grafične storitve). Veliko je dela, od dizajna grafik in majic do piarja in vodenja podjetja. Tu sta tudi starša, ki pomagata. Seveda brez pomoči pri marketingu - ambasador Timi Letonja - in šivanju, ki ga odlično opravlja najina glavna šivilja, gospa Valerija Lešnik, ne bi šlo. Do unikatne majice pride s sodelovanjem z naročnico oz. naročnikom. Stranka nam pove, kaj si želi, nato mi to izdelamo. Včasih se nam sicer stranka v popolnosti 'prepusti', ampak večkrat nam pošlje nekaj referenčnih fotografij oz. idej in nato mi ustvarimo drzen Revolver kos. Ideja mora sovpadati z našo filozofijo. Ne odstopava od najinega sloga. Gre za fini stil, ki je lahko dovolj kul za hipsterska dekleta in dovolj šik za elegantne drzne dame. Grafike so fuzija kolaža, risbe in fotografije.

Petra Rozman

Novo na Metroplay: Nik Škrlec iskreno o tem, zakaj mu je ušel Guinnessov rekord

Nova Story že v prodaji

Story 07/2017

Story 07/2017, od 09. 02. 2017