Trendi Promocijsko sporočilo

Odličnost Planice bodo predstavili v unikatnih Sensovih oblačilih

10. 5. 2018
Deli

Predstavniki Smučarske zveze Slovenije bodo na pogovorih za kandidaturo Planice za nordijsko svetovno prvenstvo 2023 blesteli v unikatnih oblačilih blagovne znamke Sens, ki jih je v celoti oblikovala Zlata Zavašnik.

Sens je namreč uradni opremljevalec (z oblačili) omenjenega odbora. »Ker podpiramo naše vrhunske športnike, ki si želijo svetovno prvenstvo ponovno pripeljati v Planico, smo se potrudili, da se bodo v Grčiji v naših oblačilih počutili samozavestno, sproščeno in elegantno,« je povedala direktorica in lastnica priznane blagovne znamke Sens. Za piko na i je v celoten stajling vključila modne dodatke priznanih slovenskih oblikovalcev, s katerimi že več let uspešno sodeluje. »Ker podpiram svoje kolege iz sveta modnega oblikovanja, sem z veseljem v celoten stajling vključila unikatne lesene kravate, ki se odlično podajo našim delegatom,« je povedala Zlata Zavašnik, ki je unikatnim temno-modrim moškim oblekam iz jeansa dodala umetnine iz lesa. Da gresta les in jeans z roko v roki, se strinja tudi 15 predstavnikov odbora za pripravo kandidature Planice za nordijsko svetovno prvenstvo 2023, ki so z veseljem oblekli elegantne suknjiče iz jeansa. V novi preobleki bodo naše barve ponosno zastopali na kongresu Mednarodne smučarske zveze (Fis) v Grčiji, kjer bodo skušali svetovno smučarsko smetano prepričati, da bo dvignila palec za Planico, ki jo mnogi označujejo za presežek. Kakovost je vedno na prvem mestu tudi za Zlato Zavašnik: »Komur je svež videz naših delegatov všeč, lahko vsa ta oblačila dobi tudi v trgovini Sens,« še prijazno pove.

  

Zlata Zavašnik je podjetje Sens ustanovila pred 24 leti. Danes ponuja več kot 1200 različnih modelov slovenskih moških srajc in oblek, vse kose pa oblikuje sama. Posebnost Sensa je, da poleg klasičnih ponuja tudi trendovske obleke v vseh velikostih in za vse postave. Blagovna znamka pa s svojo ekstravagantno funkcionalnostjo oblači predvsem moške, ki iščejo individualnost, drugačnost in visoko kakovost.

Po podatkih neprofitne organizacije Earth Pledge se pri predelavi materialov v tekstil uporabi najmanj 8.000 kemikalij, 25 odstotkov vseh pesticidov je uporabljenih za gojenje neorganskega bombaža. Vse to povzroča veliko škodo ljudem in okolju. V skladu z načeli eko mode pa naj bi bil vsak proizvod narejen tako, da nobena faza v procesu njegovega nastajanja ne vključuje dejavnosti, škodljivih okolju, živalim in človeku.