Trendi Promocijsko sporočilo

Odprtje prenovljenega pritličja blagovnice Maxi pozdravili tudi Tanja Ribič, Nina Gazibara, Oto Pestner in Adi Smolar

11. 10. 2018
Deli

»Zelo sem ponosna, da je blagovnica Maxi del slovenske tradicije, ki ohranja družbeno življenje v naši prestolnici. Maxi nudi nostalgijo, obenem pa tudi najnovejše modne trende. Vesela sem, da je del nas, Slovencev, in da že toliko let ohranja svojo vlogo nakupovalnega in družbenega stičišča v središču Ljubljane. Pogum, vztrajnost, trdo delo in znanje so potrebni, da Maxi živi in je konkurenčen ostalim svetovnim blagovnicam,« je pred zbrano množico poudarila igralka Tanja Ribič Đurić. Ljubljanska blagovnica Maxi je prve obiskovalce sprejela pred 47 leti. V njej že vseskozi sledijo zadnjim trendom, obenem pa se dobro zavedajo pomena tradicije, ki jo nadvse spoštujejo skozi vso svojo zgodovino.

Praznovanja ob novem začetku se je udeležilo več kot 400 ljudi, dogodek pa sta glasbeno obarvala Lado Leskovar in Oto Pestner. V vlogi manekenov, ki so predstavili blagovne znamke oblačil in očal, so nastopili znani Slovenci: Adi Smolar, Sabina Kogovšek, Luka Sešek, Ana Klašnja, Miha Deželak, Tina Gorenjak, Oriana Girroto, Matjaž Kumelj, Rok Gracer, Nina Gazibara in Denis Porčič – Chorchyp. Obiskovalci so lahko uživali tudi v živi izložbi, saj je bil Maxi pred 47 let prva blagovnica, ki je imel ob odprtju živo izložbo.

»Na police blagovnice Maxi smo ob odprtju prenovljenega pritličja pripeljali številne nove blagovne znamke, nekatere med njimi so ekskluzivne. Program kozmetike in parfumov je izjemno bogat, pohvalimo se lahko z ekskluzivnimi dišavami Tom Ford, Chanel, Guerlain in Valmont. Ponosen sem, da kot prvi v Sloveniji predstavljamo ameriško naravno negovalno kozmetiko Kiehl's. Premierno je v Maxijevih prostorih tudi korejska negovalna kozmetika Erborian. Prenovljeno pritličje prinaša kotiček priznanih sončnih in korekcijskih očal Optike Krstič, osvežena je tudi ponudba ur Slowatch. Svojo ponudbo imajo Zakladi Slovenije, originalni kotiček Samsonite pa je prenovljen,« je ob otvoritvi povedal Goran Kristan, direktor podjetja Montecristo SL.

Blagovnica Maxi je že legendarna. Stoji sredi centra prestolnice in okoli nje se že 47 let vrti družabno življenje. Letos je že 50 let, odkar so ob Trgu republike začeli graditi njene prostore. Blagovnica, ki se je takrat imenovala Maximarket, je bila ena prvih v Jugoslaviji. Že v prvem tednu po odprtju je Maxi obiskalo 83.000 ljudi, tudi Tito in Jovanka Broz. Blagovnico Maxi upravlja podjetje Montecristo SL.