Trendi Promocijsko sporočilo

Plakat »Anita«, ki opozarja na spletno zasvojenost

2. 6. 2015
Deli
Plakat »Anita«, ki opozarja na spletno zasvojenost (foto: Shutterstock)
Shutterstock

Mobilni telefoni so že dolgo del vsakdanjega življenja, še posebej pa to velja za generacijo, ki se je rodila v digitalni svet. Raziskave Evropske unije kažejo, da se uporaba mobilnih in predvsem pametnih telefonov v starostni skupini od 9 do 16 let hitro povečuje. V povprečju so otroci v raziskanih državah Evropske unije internet prvič uporabili pri osmih letih, mobilni telefon dobili pri devetih, pametni telefon pa so začeli uporabljati pri dvanajstih letih. Iz generacije v generacijo pa se niža tudi starost prvega stika z internetom in napravami.

Da bi opozorili na spletno zasvojenost, so v podjetju TAM TAM z družbeno-odgovornim projektom Plaktivat izpostavili tovrstno problematiko na 4. natečaju. 11-člansko žirijo je prepričal plakat »Anita«, ki sta ga ustvarila tekstopiska Katja Petrin Dornik in oblikovalec Petar Perčić.

Zmagovalec 4. natečaja družbeno-odgovornega projekta Plaktivat - plakat 'Anita'

Zmagovalec 4. natečaja družbeno-odgovornega projekta Plaktivat - plakat 'Anita'

O relevanci tematike in projekta priča rekordno število prijavljenih del, ki jih je žirija prejela kar 80. »Raziskave kažejo nevarnost realnega tveganja, da določen odstotek mladostnikov, med 10 odstotkov in celo 30 odstotkov, postane pretirano navezan na uporabo interneta oziroma mobilnih naprav. Tako je slaba četrtina mladostnikov zaradi spleta že pozabila na hrano, ali se je odpovedala spanju, 52 odstotkov mladostnikov pa je že neuspešno poskušalo zmanjšati uporabo pametnega mobilnega telefona. Dostopne slovenske raziskave pa nam razkrivajo, da tretjina mladih družbena omrežja uporablja več kot 2 uri in pol na dan«, je povedal Tomaž Drozg, direktor podjetja in glavni pobudnik projekta Plaktivat.

Z izbrano temo želijo organizatorji projekta opozoriti starše, da ocenijo vedenje svojih najstniških otrok in v primeru prepoznavanja znakov odvisnosti poiščejo pomoč. Zmagovalni plakat je s svojim sporočilom že na izbranih plakatnih mestih po vsej Sloveniji, na očeh staršev in celotne družbe.