Normcore estetika je dodobra osvojila modo.
Čevlje Birkenstock je leta 1774 prvič predstavil Johann Birkenstock, ki je bil odgovoren za izdelavo prvih čevljev Birkenstock. Šele stoletje pozneje se je družinsko podjetje razširilo na čevlje s podplati iz plute, ki so se takrat uporabljali le na medicinskem področju.
Kljub udobju svojih čevljev je nemška blagovna znamka težko osvojila modni svet vse do leta 1970, ko so jih v Združenih državah Amerike končno sprejeli mladi. V devetdesetih letih prejšnjega stoletja so ikonični natikači dobili novo barvno paleto. Danes vodilne modne hiše in blagovne znamke med seboj tekmujejo, da bi na novo odkrile Birkenstocks, po zgledu Valentina (katerega model je med drugim zapeljal Gigi Hadid), Proenze Schouler in nedavno Diorja za njihovo revijo Dior Men jesen-zima 2022/2023. Učna ura o tem, kako nositi ta modni dodatek, ki je pred kratkim osvojil skupino LVMH.
Fotografije: Profimedia
Preberite več na Elle.si
- Morda bi vas še zanimalo: Jure Knez in Borut Pahor se v tokratni epizodi Mastercard® podkasta navdiha pogovarjata o vpetosti družine v poslovno sodelovanje, zakaj so mladi pomembni za razvoj in napredek podjetja ter kakšen mora biti vodja, da lahko ekipo pripelje do svetovnega uspeha. Nadvse zanimiva debata pa se je razvila tudi okoli teme, kaj uspeh sploh je. Vabljeni k ogledu!
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču