Pričel se je fotografski natečaj #EyeCareForAll

Pričel se je fotografski natečaj #EyeCareForAll  (foto: IAPB) IAPB
8. 7. 2015

Družba Bayer HealthCare in Mednarodna agencija za preprečevanje slepote (IAPB) sta nedavno predstavili mednarodni fotografski natečaj pod sloganom 'Eye Care For All', da bi opozorili na pomen zdravja oči za življenje ljudi.

Natečaj odprt do svetovnega dne vida 8. oktobra, zmagala bo fotografija z največ všečki

Spletni fotografski natečaj, ki vabi k sodelovanju amaterske in profesionalne fotografe z vsega sveta, bo opozarjal na univerzalno zdravje oči, predvsem tistih, ki so ranljivi in jo najbolj potrebujejo. Z natečajem Eye Care For All družba Bayer HealthCare in Mednarodna agencija za preprečevanje slepote spodbujata deljenje fotografij, ki poudarjajo trenutne uspehe na področju očesnega zdravja in dokumentirajo neizpolnjene potrebe. Očesno zdravje vključuje tudi rehabilitacijo in pomoč ljudem z nepopravljivo izgubo vida.

Ob svetovnem dnevu vida se poziv glasi Eye Care For All. Svetovni dan vida, mednarodni dan zavedanja o slepoti in njenem preprečevanju, je za očesno zdravstveno skupnost pomembna priložnost za posredovanje informacij. To je odličen čas za pritegnitev širšega občinstva – bolnikove družine, ljudi, ki redko opravijo očesni pregled, in diabetikov – da jim pokažemo, zakaj je treba očesnemu zdravju posvetiti pozornost. Fotografski natečaj bo torej ključni poudarek Mednarodne agencije za preprečevanje slepote med letošnjim obeleževanjem svetovnega dneva vida.

Sodelovanje na natečaju je zdaj odprto po vsem svetu prek spletne podstrani natečaja: http://photocomp.iapb.org. Za sodelovanje v natečaju naložite fotografijo, ki najbolje uprizarja Eye Care For All, jo poimenujte ali na kratko opišite ter posredujte svoje ime, poklic in kontaktne podatke. Posredovane fotografije lahko delite na omrežjih Facebook in Twitter ter omogočite drugim, da jih všečkajo ali delijo – večja podpora na družbenih omrežjih pomeni več glasov (uporabite oznako #EyeCareForAll). Posredovane fotografije bodo odprte za javno glasovanje na družbenih straneh Mednarodne agencije za preprečevanje slepote, in tiste, ki bodo prejele največ glasov, bodo prišle v ožji izbor za oceno s strani komisije. Natečaj bo odprt do 8. oktobra 2015 – svetovnega dneva vida. Komisija bo nato izbrala dva zmagovalca in pet drugouvrščencev, ki bodo 14. oktobra 2015 oznanjeni na svetu članov Mednarodne agencije za preprečevanje slepote na Kitajskem.

Odlične nagrade

Profesionalni fotografi bodo nagrajeni s fantastično priložnostjo za obisk in fotografiranje projekta za zdravje oči. Amaterji bodo nagrajeni s fotoaparatom Nikon D3300 – odličen prvi korak v svet profesionalne fotografije. Na voljo bodo tudi nagrade za otroke. Drugouvrščeni bodo povabljeni na srečanja sveta, vsi zmagovalci pa bodo sodelovali v fotografski razstavi na 10. generalni skupščini Mednarodne agencije za preprečevanje slepote v Durbanu v Južni Afriki leta 2016.

Fotografije, ki uprizarjajo Eye Care For All lahko označite tudi z različnimi podtemami, kot so »otroci« ali »družina« (celoten seznam je na voljo na spletni podstrani).

»Zdravje oči je pomemben, vendar pogosto zanemarjen del našega zdravja,« pravi Joanna Conlon, vodja oddelka za razvoj Mednarodne agencije za preprečevanje slepote. »Kaj lahko storimo, da bi vsem zagotovili dostop do zdravega vida? Kako lahko praznujemo naš težko prigaran uspeh pri izvajanju storitev? Mislim, da je ta fotografski natečaj odličen način za osvetlitev teh vprašanj.«

»Veseli nas, da lahko sodelujemo z Mednarodno agencijo za preprečevanje slepote in podpremo svetovni dan vida in fotografski natečaj,« je povedal dr. Rafiq Hasan, podpredsednik in globalni vodja oddelka za oftalmologijo družbe Bayer HealthCare. »To sodelovanje krepi našo predanost do dela s skupnostjo za osveščanje in naslavljanje še neizpolnjenih zahtev v oftalmologiji.« Za več informacij obiščite spletno podstran: http://photocomp.iapb.org.

Priporočamo