Odmevni celodnevni dogodek Knauf Experience, ki so ga v začetku aprila v Ljubljani organizirala tri slovenska podjetja v lasti družine Knauf (Knauf Insulation, Knauf Ljubljana in Knauf AMF), je odlično in profesionalno povezovala energična Rebeka Dremelj.
Več kot 500 udeležencev se je v Paviljonu na Gospodarskem razstavišču seznanjalo z raznolikimi inovativnimi izolacijskimi materiali in rešitvami za različne načine uporabe v gradbeništvu. Za popestritev so organizatorji poskrbeli še z atraktivno modno revijo promocijskih oblačil in modnih dodatkov, ki vključujejo delovna, športna, casual in poslovna oblačila blagovnih znamk James&Nicholson, Myrtle Beach, Herock, Halfar in Fare.
Skupina KNAUF se je ob tej priložnosti odločila tudi za dobrodelnost in Zvezi prijateljev mladine Ljubljana Moste-Polje donirala sredstva za projekt Botrstvo. Maruša Kaučič je ob simboličnem prevzemu donacije povedala: ''Iz srca se zahvaljujemo podjetjem Knauf Insulation, Knauf AMF in Knauf Ljubljana, ki so se na svojem srečanju spomnili tudi na otroke iz družin v stiski. Številni otroci po vsej Sloveniji zaradi materialnih razmer ne dobijo priložnosti za zdravo in spodbudno preživljanje otroštva in zares potrebujejo pomoč na poti v lepšo prihodnost. Število takih otrok raste. Hvala, ker ste jim to omogočili.''
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču