Trendi Promocijsko sporočilo

Sens bo drznosti dodal nove dimenzije

30. 3. 2017
Deli
Direktorica Sensa Zlata Zavašnik se že pripravlja na MBFWLJ (foto: Ana Gregorič)
Ana Gregorič

Živo rdeča moška obleka, srebrne verige, nove silhuete hlač, s krogi potiskani suknjiči – vse to so elementi, v katerih bomo na aprilskem modnem tednu lahko prepoznali uspešno blagovno znamko moških oblačil Sens.

Zlata Zavašnik, modna oblikovalka in lastnica blagovne znamke, se bo s svojo kolekcijo Sestavljanka v Marmorni dvorani Gospodarskega razstavišča predstavila v četrtek, 6. aprila, ob 19. uri. Večdnevni modni dogodek bo sicer potekal od torka, 4. aprila, pa vse do četrtka, 6. aprila.

Na tradicionalnem modnem tednu bo tako predstavila svoje najnovejše kreacije, ki bodo osvežile Sensovo pomladno kolekcijo letošnjega leta. »Sestavljati, obnoviti, preoblikovati obstoječe kose in dodati novo silhueto. Vse to so bile ideje za kolekcijo, ki bo premaknila meje v drznosti in s tem tradiciji dodala modno svežino,« poudarja Zlata Zavašnik. Ob živo rdeči obleki bodo vse ljubitelje mode z modne piste navduševali manekeni v suknjičih in hlačah s potiskanimi krogi in s črnimi cilindri na glavah, še z navdušenjem zaključi Zavašnikova.

Nova kolekcija bo po 10. aprilu na voljo v Sensovi trgovini v TPC Diamant (Letališka cesta 5, Ljubljana) in v trgovini Zoofa ob Ljubljanici.

Direktorica in lastnica podjetja Sens je Zlata Zavašnik, ki je tudi oblikovalka vseh njihovih kosov. V 23. letih je tako skicirala in realizirala že več kot 2000 modelov moških oblačil, še mnogo več jih je ostalo na papirju. V trgovini Sens kupci lahko izbirajo med 1200 različnimi modeli slovenskih moških srajc in oblek.