Sestavljati, obnoviti, preoblikovati, dodati novo silhueto – to so bile ideje, ki so se Zlati Zavašnik, modni oblikovalki in lastnici blagovne znamke Sens, porajale v glavi, ko je snovala novo kolekcijo.
Sestavljanko, kot jo je poimenovala, je prvič postavila na ogled sinoči, na zaključnem večeru zdaj že tradicionalnega modnega tedna, in z njo požela val navdušenja.
Kreacije, s katerimi je Zavašnikova osvežila Sensovo spomladansko-poletno kolekcijo, najbolje opišeta dve besedi: drznost in odštekanost. Drznosti smo pri modni oblikovalki, ki je že 23 let zvesta oblikovanju izključno moških oblačil, že vajeni – meje pravzaprav premika z vsakim na novo oblikovanim kosom. Tokrat je drznosti dodala še dobršno mero odštekanosti s skrbno izbranimi in prav posebnimi modnimi dodatki.
K živo rdeči obleki razmeroma klasičnega kroja, na primer, je izbrala prav poseben dodatek – srebrne verige. Pika na i so bili črni cilindri na glavi manekenov in črno-bele allstarke na njihovih nogah. Zavašnikova je prav mojstrsko sestavila na videz povsem nezdružljive kose, a v »sestavljanki« vsega naštetega se kljub vsemu zrcali prepoznavna Sensova »klasika«.
Na izviren način je preoblikovala tudi obstoječe suknjiče iz svoje kolekcije in jih potiskala s krogi.
»Krogi predstavljajo zabavno in veselo vzdušje, ki ga pri ustvarjanju te nove kolekcije resnično ni manjkalo. Hkrati simbolizirajo idejo popolne zaključene celote na novo sestavljenih izdelkov,« je pojasnila Zlata Zavašnik. Iskanje in vnašanje novih elementov na obstoječ izdelek, ki nato z novo podobo sporoča povsem drugačno zgodbo in te zato pelje čisto drugam – to je bil navdih, ki jo je vodil pri snovanju in uresničitvi nove kolekcije.
Sestavljati, obnoviti, preoblikovati obstoječe suknjiče in dodati novo silhueto hlač, ki zdaj niso več ozke, ampak so večinoma široke. Vse to so bile ideje Zlate Zavašnik za kolekcijo, s katero je želela ponovno premakniti meje v drznosti, hkrati pa tradiciji dodati modno svežino. To ji je tudi uspelo. Pri tem je ostala zvesta svoji viziji oblikovanja prepoznavnih, zanimivo oblikovanih in tudi tržno naravnanih izdelkov, med katerimi jih je veliko izdelanih iz ekoloških tkanin, katerih proizvodnja občutno manj obremenjuje okolje kot proizvodnja klasičnih tkanin in sledi trajnostnim načelom. Prav tako velja poudariti, da je Zlata Zavašnik ena redkih oblikovalk, ki ji ni vseeno, kje in kdo izdeluje njena oblačila: »Veliko mi pomeni, da smo lahko konkurenčni in da so vsi naši partnerji ustrezno plačani, čeprav šivamo izključno v Evropi.«
Nova spomladansko-poletna kolekcija bo po 10. aprilu na voljo v Sensovi trgovini v TPC Diamant (Letališka cesta 5, Ljubljana) in v trgovini Zoofa ob Ljubljanici.
Direktorica in lastnica podjetja Sens je Zlata Zavašnik, ki je tudi oblikovalka vseh njihovih kosov. V 23. letih je tako skicirala in realizirala že več kot 2000 modelov moških oblačil, še mnogo več jih je ostalo na papirju. V trgovini Sens kupci lahko izbirajo med 1200 različnimi modeli slovenskih moških srajc in oblek.
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"