Sens porušil ustaljene koncepte o moški modi

24. 5. 2016
Deli

Moder plašč z bakreno zadrgo, suknjiči s snemljivimi rokavi, trendovske usnjene hlače in bordo dodatki – to je le nekaj poudarkov Sensove predstavitve kolekcije jesen/zima 2016/2017, ki je navdušila na Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana (MBFWLJ) oziroma Mercedes-Benz tednu mode v Ljubljani.

Cankarjev dom se je za tri dni spremenil v veliko manekensko pisto, na kateri se je odvil edinstven modni spektakel. Kreacije modne oblikovalke in direktorice blagovne znamke z moško modo Sens Zlate Zavašnik so zaživele v globokih modrih, črnih in bordo odtenkih ter pod vprašaj postavile koncept poslovne in elegantne moške mode. »Tokrat smo še drznejši kot običajno. Umikamo se stran od koncepta klasične moške obleke in srajce, v dizajn vnašamo izvirne elemente, naši kosi pa so večnamenski in hkrati estetski,« je ob premierni predstavitvi nove kolekcije povedala Zavašnikova, ki Sensove kose ustvarja in skicira že 22 let.

V aktualni kolekciji tako lahko vidimo suknjiče brez rokavov, eleganten suknjič s snemljivo kapuco, plašč z bakreno zadrgo na spodnjem delu, ki ga spremeni v jakno, črne usnjene hlače s spuščenim pasom, telovnike z odprtinami in futuristične strukturirane plašče. »S kolekcijo nagovarjamo vse ljubitelje mode, predvsem ožji krog posameznikov, ki v moški modi iščejo presežke v dizajnu in kakovosti. Z njo smo preizkusili meje med drznostjo in nosljivostjo ter porušili ustaljene koncepte o tem, kako naj bi bili moški oblečeni,« je dodala Zavašnikova, ki želi ozaveščati ljudi, naj kupujejo manj, a zato oblačila z višjo vrednostjo. »Gre za umetniške kose, ki se ne ozirajo na vpliv trenutnih modnih smernic,« je še povedala Zlata Zavašnik, ki bo septembra v svoji trgovini ponudila tudi obleke iz ekoloških tkanin.

Direktorica in lastnica podjetja Sens je Zlata Zavašnik, ki je tudi oblikovalka vseh njihovih kosov. V 22. letih je tako skicirala in realizirala že več kot 2000 modelov moških oblačil, še mnogo več jih je ostalo na papirju. V trgovini Sens kupci lahko izbirajo med 1200 različnimi unikatnimi modeli slovenskih moških srajc in oblek. Stranki lahko naredijo tudi obleko po naročilu.

Novo na Metroplay: ""Prebivalec Sardinije in prebivalec Ljubljane se razlikujeta v tisoče stvareh" | Leon Bedrač, 3. del