Sens v preizkušanju meja med drznostjo in nosljivostjo

18. 5. 2016
Deli
Direktorica Sensa Zlata Zavašnik se že pripravlja na MBFWLJ (foto: Ana Gregorič)
Ana Gregorič

Modra in črna z bordo dodatki bosta ključni v barvni paleti blagovne znamke z moško modo Sens na letošnjem Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana (MBFWLJ) oziroma Mercedes-Benz tednu mode v Ljubljani.

V ponedeljek, 23. maja, ob 18.30 bodo na modni pisti v Cankarjem domu zaživele kreacije modne oblikovalke in direktorice Sensa Zlate Zavašnik, ki bo modnim navdušencem prvič predstavila kolekcijo jesen/zima 2016/2017.

»Tokratna kolekcija bo nekoliko drznejša kot običajno. Predstavili bomo suknjiče s snemljivimi rokavi na zadrgo, suknjiče brez rokavov in eleganten suknjič s snemljivo kapuco. Veliko kosov bo tako večnamenskih in s tem primernih za različne priložnosti, kot, na primer, moder plašč z bakreno zadrgo na spodnjem delu, ki ga lahko v nekaj sekundah spremenimo v jakno. Prav tako bo precej novega pri tkaninah in dizajnu hlač, v katere smo tokrat vključili tudi veliko usnja,« je aktualno kolekcijo opisala Zavašnikova.

Sensova kolekcija jesen/zima 2016/2017 je nastala z željo nagovoriti tudi ožji krog posameznikov, ki v moški modi iščejo presežke v dizajnu, kakovosti in uporabnosti. Z željo izdelovati trajnostne izdelke in ozaveščati ljudi, naj kupujejo manj, a zato oblačila z višjo vrednostjo. »Preizkušali smo meje med drznostjo in nosljivostjo ter stopili stran od koncepta klasične moške obleke in srajce. Kjer se konča vpliv mode, se lahko začne umetnost,« dodaja Zavašnikova, ki bo septembra v svoji trgovini kupcem ponudila tudi obleke iz ekoloških tkanin.

Direktorica in lastnica podjetja Sens je Zlata Zavašnik, ki je tudi oblikovalka vseh njihovih kosov. V 22. letih je tako skicirala in realizirala že več kot 2000 modelov moških oblačil, še mnogo več jih je ostalo na papirju. V trgovini Sens kupci lahko izbirajo med 1200 različnimi modeli slovenskih moških srajc in oblek. Stranki lahko naredijo tudi obleko po naročilu.