Z njo je svojo kreativnost ponesla še korak dlje, saj so nastala drzna oblačila, izdelana iz ekoloških tkanin. »Na področju oblikovanja moške obleke zame ni meja – meje si delamo ljudje v lastnih glavah,« o svojem delu pravi Zavašnikova, ki je k inovativnim dizajnom dodala tudi klasične kroje iz ekoloških tkanin.
Sensova oblačila z modnih brvi na novoletne zabave
Izbira oblačil za posebne priložnosti ni za vse enaka. Ženske oblačila pomerjajo bolj z veseljem, za moške, še posebej za mlade, pa je izbira klasičnega stylinga polna dilem. Rešitev zanje se skriva v oblačilih znamke Sens. Njihov inovativen dizajn zadovolji še tako zahteven okus.
Bliža se konec leta in z njim slovesne zabave. December nam bo postregel z mnogimi priložnostmi za elegantna oblačila. Z njimi bomo proslavili uspehe, ki smo jih zbrali čez leto. Silvestrovo je za nekatere prelomnica, za vse srednješolce pa se približuje tudi njihova življenjska prelomnica. Maturantski ples je zaključni dogodek obdobja, v katerem so mladi zoreli in na koncu simbolno vstopili v svet odraslih. Tudi ta slavnostni dogodek zahteva primeren styling. »V modni svet se vrača žamet, zato v novi kolekciji najdemo suknjič iz gladkega žameta s satenastim fazonom. Drznost v novi kolekciji predstavljajo še različne podobe smokingov, barve, dodatki in kroji,« pravi Zlata Zavašnik o novi jesensko-zimsko kolekciji moških modnih oblačil znamke Sens.
Zlata Zavašnik, oblikovalka in lastnica znamke Sens, je v svoji 22-letni karieri predstavila že več kot 1200 modelov oblek in vedno znova navdušuje svoje stranke z pestro izbiro različnih krojev. V njenih salonih se z veseljem oblačijo znani Slovenci. Klasične modele spremljajo mojstrski dodatki, med katerimi Zavašnikova izpostavi veliko rožo. » Rože v eni barvi lepo popestrijo eleganten kroj, ki ga krasijo le odlični materiali. Pravi smoking ima črno satenasto črto, lahko pa si dovolite črto v živi barvi. Tudi krajša ali daljša tunika ali srajca pod suknjičem, je lahko zelo ekstravaganten dodatek,« nam razkrije oblikovalka. Poleg klasičnih baru, črne, bele, modre ali sive je v svojo kolekcijo dodala tudi zeleno in leto izjemo trendi bordo barvo, ki se jo vrnila v moško modo. »Izjeme je tudi podaljšan suknjič, ki deluje kot plašč ali frak, ki čudovito izstopa na plesnih prireditvah. Zakaj bi le dekleta uživala čar dolgih oblek,« nas z nasmehom vpraša Zavašnikova.
Direktorica in lastnica podjetja Sens je Zlata Zavašnik, ki je tudi oblikovalka vseh njihovih kosov. V 22. letih je tako skicirala in realizirala že več kot 2000 modelov moških oblačil, še mnogo več jih je ostalo na papirju. V trgovini Sens kupci lahko izbirajo med 1200 različnimi modeli slovenskih moških srajc in oblek. Stranki lahko naredijo tudi obleko po naročilu.