Z osupljivim šovom sta Lidl in Heidi Klum New Yorku javnosti včeraj, 7. septembra, prvič predstavila celotno kolekcijo »esmara by Heidi Klum: Heidi & The City«. Klasično modno pisto je trgovsko podjetje zamenjalo z interaktivno kuliso supermarketa, s katero so kreativno in igrivo pričarali Lidlovo bistvo.
V okviru dvourne predstavitve je Heidi Klum s 35 modeli prikazala vseh 84 kosov iz kolekcije, od gležnjarjev z leopardjim vzorcem do suknjičev z bleščicami in jaken iz pravega usnja. Z različnimi modnimi videzi so pokazali raznolike možnosti kombiniranja oblačil iz kolekcije.
»Za predstavitev mednarodne modne kolekcije ne bi mogli najti boljšega kraja in časa, kot je newyorški teden mode. To je bil uradni začetek vroče faze našega sodelovanja s Heidi Klum. Veselimo se že začetka prodaje kolekcije, ki bo v vseh Lidlovih trgovinah po Sloveniji na voljo od 18. septembra naprej,« je povedal Akos Szilagyi, izvršni direktor nabave v Lidlu Slovenija.
Doživetje za vse
Slavni povabljenci so se skupaj z mednarodno uveljavljenimi vplivneži in znanimi predstavniki iz modnega sveta zbrali pred interaktivno kuliso supermarketa, ki je predstavila Lidlov DNK na razigran način. Spektakularno doživetje je goste vabilo k interaktivnim vsebinam in deljenju na družabnih omrežjih. Vrhunec dogajanja je bil poleg šova na modni pisti tudi Heidijin prostor za osebni styling. Na »čarobnem ogledalu«, skritem za vrati hladilnika, je oblikovalka za tri goste sestavila idealni styling »Heidi & the City«, občinstvu pa je dajala tudi individualne modne nasvete.
Tudi Heidi Klum je bila nad končnimi izdelki in skupnim sodelovanjem navdušena. »Zelo sem ponosna, to je bil izjemen začetek. Predstavitev je bila drugačna in kreativna, a hkrati na nivoju newyorškega tedna mode,« je navdušeno povedala oblikovalka in dodala: »Danes smo pokazali, da kolekcija izvrstno pristoji vsaki ženski, saj je izjemno raznolika.«
Britanska modna strokovnjakinja Louise Roe je vse tiste, ki se dogodka niso mogli udeležiti osebno, skozi prireditev popeljala s prenosom v živo prek Facebooka; prenašali so ga tudi na Facebook strani Lidla Slovenija. Več kot 20 milijonov Lidlovih sledilcev na Facebooku si je tako lahko v času največje gledanosti, ob 20. uri po srednjeevropskem času, v živo ogledalo premiero modne kolekcije »esmara by Heidi Klum: Heidi & The City« v New Yorku. Celotni prenos si lahko ogledate na spletni strani www.letswow.com/fashionshow.
Kmalu tudi pri nas!
ZAČETEK PRODAJE KOLEKCIJE ČEZ DOBER TEDEN
- Od ponedeljka, 18. septembra, dalje bo kolekcija »esmara by Heidi Klum: Heidi & The City« naprodaj v vseh Lidlovih trgovinah, tudi v Sloveniji.
S Heidi Klum tudi na Ljubljanskem gradu
Istočasno, ko je v New Yorku potekala predstavitev kolekcije s Heidi Klum, je tudi Lidl Slovenija na Ljubljanskem gradu pripravil modno revijo.
V družbi modne dive Lorelle Flego, ki je povezovala dogodek, in Nine Pušlar, ki je dogodek popestrila z glasbo, so slovenskim modnim navdušencem in novinarjem predstavili kolekcijo »esmara by Heidi Klum: Heidi & The City«. Zbrani so si ogledali tudi prenos modnega spektakla v živo iz New Yorka. Čudovita kolekcija prav gotovo vsebuje vse trende letošnje jeseni: semiš, pentlje, zadrge, rokerske jakne, čipkaste obleke, gležnjarje, živalske potiske in še veliko drugega. Obiskovalci so bili nad oblačili, kakovostnimi materiali in stylingi navdušeni.