Športnica in oblikovalka združili moči - nastale so posebne pajkice

31. 3. 2017 | Vir: Story
Deli

Drage dame, ko boste slišale za novo sodelovanje dveh strokovnjakinj z različnih področij, boste navdušene. Svoje moči sta za poseben modni projekt združili športna gurujka in solastnica studia T Spot Martina Razinger in vrhunska modna oblikovalka ter lastnica blagovne znamke Cliché Jelena Pirkmajer. Obe glasno promovirata zdrav način življenja in tudi njun izdelek bo skrbel za lep notranji občutek, ki je posledica fizičnega in duhovnega zdravja.

Športnica in oblikovalka združili moči - nastale so posebne pajkice osebni arhiv
Športnica in oblikovalka združili moči - nastale so posebne pajkice osebni arhiv
Športnica in oblikovalka združili moči - nastale so posebne pajkice osebni arhiv

To ni zgodba o še enem modnem kosu, ki ga ne potrebujemo, temveč o izdelku, ki je primeren za ženske, ki dajo nekaj nase. Jelena in Martina sta se povezali zato, da bi ustvarili ultimativne športno šik hlače leggings oziroma 'pajkice' - najbolj nelaskavo ime za kos, ki je moden, udoben in hkrati zdrav. Prav ste slišale, zdrav! Večina nezavedno kupuje obleke in športne komplete, ki jih barvajo s strupenimi barvili in se za neudobne izkažejo šele po prvem treningu. O tem veliko ve Martina, ki se s športom in vadbo ukvarja že vse življenje.

Kot vaditeljica in ambasadorka zdravega življenja je ugotovila veliko nepravilnosti pri ponudbi masovne produkcije. "Zavedava se, da vsi giganti že proizvajajo športne stvari, ampak ti kosi so narejeni tako, da uporabnika srbijo in da čutiš šive na koži, sploh pri prešitih kosih. Vsak počep, ki ga naredim, je neprijeten, ker ga pospremi srbečica. Če pa se odločim za profesionalne športne kose, so vizualno preveč športni. Imajo drugačne kroje, bolj izrazite šive, a v njih se počutiš preveč vsakdanje," pojasni Martina, ki v pajkicah preživi večino časa. Jelena pa vskoči z mislijo, da so stvari, ki jih izdela oblikovalec, vedno bolj osebne in narejene z veliko mero ljubezni.

"Že samo pri barvah je recimo izrednega pomena to, kako in s čim je blago barvano, in glede tega imam prav doktorski pristop, in sicer zato, ker se cenimo in želimo biti zdrave ter želimo imeti pravo energijo. Malo ljudi razume, da če imaš na sebi strupeno barvo, ta negativno vpliva na tvoje počutje, midve pa bi želeli, da bi bili ljudje bolj zadovoljni in srečni."

Če morda spadata med tiste, ki raje kupijo nekaj na hitro in poceni, se boste morda ustavili in vprašali, zakaj ne bi poskusili nekaj bolj trajnostnega in kakovostnega. "Potencialne kupke bo pritegnilo to, da bodo že ob prvem stiku s kožo čutile nebeško mehkobo in odlično energijo," še doda Jelena, ki je strokovnjakinja za materiale, saj je njena znamka Cliché sinonim za kakovost. "Jelena se je res potrudila glede materiala, ker je po tem poznana, in temu primerno bodo tudi cenovno višji rang, a spet ne predrage, bodo pa materiali, ki jih lahko nosiš dolgo, saj ne bova delali stvari, ki jih oblečeš zgolj trikrat," pove Martina, ki prisega na kakovost. "Gre torej za trajnost in za sposobnosti materiala. V teh legicah se ne boš potil, uravnavale bodo toploto, takoj se bodo posušile, poleg vsega pa so še protibakterijske," doda Jelena, ki se, tako kot Martina, navdušuje nad uporabnostjo vsestranskih legic, saj se bodo lahko nosile na športne copate, škornje in visoke pete: "Ravno zaradi tega sva ustvarili kos, za katerega sva želeli, da ne bi bil pretirano športen, temveč bolj kot druga koža." 'Druga koža' tudi v prenesenem smislu, saj sta jih razvili upoštevajoč njun življenjski slog. "Imava skupno lastnost, in sicer sva obe iz centra in mi 'centraši' se za na kavo ne 'okrancljamo' z nakitom in si ne naredimo popolnega make-upa, ker je to naša soseščina.

Centraši smo praktični in glede na to, da sem večino časa v športnih pajkicah in si grem s tem že na živce, je ravno zato nastala nova zgodba. Povezali sva modo, ki jo ima Jelena v malem prstu, in praktičnost, ki je pomembna meni. Najin slogan bi bil 'sedim na kavi in grem potem na Rožnik." (smeh) Se pravi trenutna odločitev je vodilo, sicer pa izhajava iz sebe, nobene znanstvene fantastike ni tu." In kako sta se pravzaprav našli in poslovno povezali dve ženski iz različnih krogov? Martina pravi, da je bila njuna povezovalka Maja Bulc, ki je prijateljica in že nekaj časa obraz znamke Cliché. "Glede na to, da Majo nenehno 'gnjavim' za kose, sem prišla do Jelene, ki ima meni domač stil 'manj je več'. Kot vidite, sva obe odeti v črnino, ki je barva vseh barv, poleg tega pa sva se strinjali tudi glede tega, da bi želeli izpostaviti najino energijo, kar se sliši bolj clichéjsko. (smeh)" Legice bosta prvič predstavili na tednu mode MBFWLJ pod znamko Cliché in tam boste imeli priložnost videti, kako lahko ta univerzalni kos nosite na eleganten način, za izhod v mesto. "Kolekcija bo zelo v stilu mestnega blišča, in v to bodo vkomponirane tudi legice. Forma bo takšna, da bo podaljšala in božala figuro, kar potrebujemo vse ženske. Odločili sva se, da jih narediva v vseh barvah, kar sta za naju črna in bela. (smeh) Začeli bova s črno z belimi poudarki, nato pa bova to barvo razstavili in dobili mavrico. (smeh) Material bo poletno lahek in tanek." Primerne bodo tudi za trening v telovadnici, čisto odvisno od tega, kako jih bo posameznica osvojila. "Pri tem povezujeva sodobno življenje in briševa meje z leti, ker so primerne tako za mlajšo kot starejšo populacijo, zato stremiva k temu, da ne bi bile preveč športne.

Najstarejše ženske, ki vadijo pri meni, so stare okoli 60 let, ampak vidim, da so v dilemi, kaj obleči. Ker pa se jim tudi nenehno mudi, pravijo, da v športni opravi ne morejo v službo. A ker ni več tega strogega oblačenja predvsem pri ženskah z bolj svobodnimi poklici in ker moji treningi temeljijo na raztegih, globoki moči in plesu, se ne potiš pretirano in tako lahko odideš v službo v opravi, s katero si oddelal trening," pojasni Martina, ki je z Jeleno želela nahraniti idejo o tem, da potrebujemo ženske tudi malo črno obleko v športni verziji. Poleg tega pa sta druga drugi navdih, saj se razlikujeta tako po velikosti kot tudi energiji. "Po drugi strani pa imava enak pogled na te stvari in tudi stilsko sva se našli. Res želiva, da je obleka opažena, ampak uspeh je, če najprej vidiš človeka in šele potem obleko - k temu stremiva! Ne samo v stajlingu, radi bi spremenili ljudi tudi v smislu gibanja in ostalih stvari. Ne želiva pretiravati in se izpostavljati, po drugi strani pa zelo verjameva v produkt, ki bo enostaven, ampak zelo kakovosten."

Napisala: Manja Stević
Fotografije: Osebni arhiv

Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"

Nova Story že v prodaji

Story 13/2017

Story 13/2017, od 23. 03. 2017