Trendi Promocijsko sporočilo

Svoja vrata v svet mode in estetike je ponovno odprl Sens

12. 6. 2020
Deli
Svoja vrata v svet mode in estetike je ponovno odprl Sens (foto: promocijski material)
promocijski material

Po epidemiji koronavirusa je svoja vrata ponovno odprl salon moških oblek Sens. »Življenje se počasi vrača v stare tirnice, sestanki so ponovno na dnevnem redu, vse pogostejši so tudi dogodki. Zato je pomembno, da za posebne priložnosti izberemo unikatno obleko, ki smo jo v času karantene odložili. Morda pa se priložnost za nakup nove skriva v drugi konfekcijski številki,« je hudomušno povedala Zlata Zavašnik, modna oblikovalka in direktorica podjetja Sens.

V ospredju so vsi odtenki modre. »Je barva energije, morja, romantike in zasanjanih noči. Zato bo velik hit tudi na letošnjih poletnih porokah. Vsi, ki obožujejo večnamenskost in kakovosten material za različne priložnosti, pa bodo navdušeni nad obleko iz sivega ali modrega elegantnega jeansa z barvnimi okrasnimi štepami. Primerna je tako za poroko kot tudi službo ali mestni potep s prijatelji,« je modne trende povzela Zlata Zavašnik.

Še vedno je aktualna črna barva, in sicer tudi na suknjičih. »Nad takšnimi s kapuco in dinamičnih krojem je navdušen igralec Sebastian Cavazza, ki suknjič obleče za vsakdanje in večerne priložnosti,« strne modna oblikovalka.

Zlata Zavašnik je podjetje Sens ustanovila pred več kot 25-imi leti. Danes imajo več kot 1200 različnih modelov slovenskih moških srajc in oblek, vse kose pa oblikuje sama. Posebnost Sensa je, da poleg klasičnih ponuja tudi trendovske obleke v vseh velikostih in za vse postave. Blagovna znamka s svojo ekstravagantno funkcionalnostjo oblači predvsem moške, ki iščejo individualnost, drugačnost in visoko kakovost.