Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana se je zaključil v velikem slogu, navdušil številno občinstvo in mnoge tuje novinarje ter potrdil, da Ljubljana prav zares postaja vzhajajoča modna prestolnica.
V Veliki sprejemni dvorani Cankarjevega doma so se gostujoče modne ikone odzvale na izjemno svežino idej, dovršenimi modnimi kolekcijami in veliko mero drznosti. Zadnjo je odlično zaokrožila okrogla miza z naslovom Modni film v oglaševanju, katerim se tudi uradno zaključuje oktobrska edicija premium mednarodnega tedna mode, ki je v treh dneh pritegnil še večje število obiskovalcev kot majska edicija.
Ustvarjalna ekipa pod vodstvom programskega in umetniškega direktorja MBFWLJ Saše Radoviča je v treh dneh predstavila 12 modnih revij, gostila fotografsko razstavo, navdušila z okroglo mizo, v središče pa postavila modni performans italijanske modne hiše Gattinoni.
Boljša kot oktobrska je lahko samo še prihodnja edicija Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana, ki prihaja spomladi.
Preverite še, kako je bil videti veliki slovenski modni teden po dnevih:
Novo na Metroplay: Kako se dobro ločiti? | N1 podkast s Suzano Lovec