Ula Šemole na čudovitem Baliju

Ula Šemole na čudovitem Baliju (foto: Goran Antley) Goran Antley
Vir: Story
19. 6. 2018

Na Bali me je do zdaj poneslo že trikrat, sprva zgolj zaradi srfanja, nato pa zaradi občutka, energije, ki ti jo ta otok podari. In ravno zaradi tega se vedno znova vračam. Bali da občutek domačnosti, pa čeprav le za mesec dni na leto. A ko ti ponudi dom za dlje časa, si lahko neizmerno hvaležen, saj je vsak dan na otoku kot darilo. Slednjega je Ula Šemole sprejela z odprtimi rokami in počasi odpira vsa njegova presenečenja.

Svoj modni svet je iz domače Ljubljane prenesla na tropski Bali, kjer je našla neizmeren navdih v ležernem in brezskrbnem načinu življenja ter ga dopolnila še s svojo blagovno znamko No Sugar Added. Temelji na rokodelstvu, eklektičnih potiskih in življenju v kopalkah. Zavidanja vredno, da na drugem koncu sveta začneš novo pot z vizijo, ki diši po uspešnosti in občutku, da ustvarjaš iz srca.

Story: Kaj pomeni imeti osebni stil in kako ga nekdo najde?

Kar naenkrat, brez posebnega truda in namernega iskanja podobnih barv, vzorcev in krojev si tvoja oblačila postanejo podobna. Tako kot si te nekdo zapomni po imenu, tako postaneš prepoznaven po stilu oblačenja. Ljudje ti na koncu kar sami pripisujejo kose, ki spominjajo nate. (smeh)

"Open your mind, everything else will follow" (odpri oči in vse drugo bo sledilo, op. a.). V iskanju svojega stila moraš preizkusiti vse in biti iskren sam s seboj predvsem glede tega, v čem se res najbolje počutiš.

Story: Je stil priučen?

Zagotovo ne. Je umetnost. To si ti in nihče ni kot ti. Spreminjaš se in s tabo tudi stil. Ne moreš pozabiti ali izgubiti.

Story: Kaj navdihuje vaš stil?

Energija. Pri kreiranju se vedno znajdem na tankem robu kočljivega in nekje visoko nad oblaki. Včasih eno, včasih drugo, gre tudi oboje hkrati. Navdihuje me moč, ki jo nosijo oblačila.

Story: Pred kratkim ste svojo modno estetiko prenesli tudi na svojo blagovno znamko No Sugar Added. Od kod ideja za novo poslovno pot?

Nisem si mislila, da bo nova poslovna pot. Začela sem ustvarjati zase. Še vedno oblikujem zase, le s to razliko, da zdaj kreacije lahko kupijo tudi drugi. Nikoli se ne bi zgodilo brez mojega fanta, vedno stoji za mano, verjame vame, tudi ko sama ne. On je prvi, ki mu zaupam ideje, skupaj izbirava blago in večino časa je prav on 'glavni fotograf'. Dela pa bi bilo dovolj še za vsaj tri zaposlene. (smeh)

Story: Kaj vas pri vašem delu najbolj navdihuje in kaj je največja slabost vašega poklica?

Zadovoljne stranke. Dober kos oblačila ti lahko polepša dan in jaz imam to srečo, da vsak dan večkrat s svojim delom nekomu narišem nasmeh na obraz. 'Slečeni' še posebej potrebujemo dodaten odmerek samozavesti in upam si trditi, da je No Sugar Added ravno to. Odmerek samozavesti. Slabosti ni, so ovire in tudi te vidim kot pozitivne.

Story: Kaj je po vašem mnenju recept za modni uspeh blagovne znamke?

Recepta ni. Moraš biti všečen, svež in 100-odstotno predan. Tu ni osem ur dela in domov. 24/7 z glavo, dušo in telesom. Umetniki si težko priznamo, vendar je marketing 80 odstotkov blagovne znamke. Ne gre proti temu.

Ula Šemole: KO TI TROPSKI BALI PONUDI DOM …

Story: To, da lahko tropskemu Baliju rečete dom, vam zagotovo marsikdo zavida. Kako to, da ste izbrali ravno Bali?

Energija. Na Baliju domačini verjamejo, da otok izbere tebe, in ne ti njega. Baliju pravijo tudi 'otok bogov'. Je dom meditacije, joge in spiritualnosti z več kot 20 tisoč templji, vendar po mojem mnenju energijo ustvarjajo domačini in njihova duhovnost, ne bi rekla vera, ampak prepričanje in pogled na svet.

Story: Najljubši kotiček na Baliju?

Ne morem izbrati. Karkoli že poznam in karkoli na novo odkrijem, je noro. Tu so barve žive, vonj masažnih olj, kokosa in oceana ter sanjski interjerji neštetih plažnih klubov in restavracij. Odkar sem tu, obožujem biti v svoji glavi. In to je najlepši kotiček.

Story: Kako se življenje v tropih razlikuje od mestnega ljubljanskega?

Mislim, da razlike ne dela narava, podnebje ali lega. Razliko delajo ljudje. Razliko delajo prepričanje in dojemanje, sprejemanje. Bali te upočasni. Tu je normalno, da se cesta sredi dneva zapre zaradi obreda, normalno je tudi, da lastnik zapre restavracijo, ker ima njegova žena rojstni dan. Bali te uči ljubezni do sebe. Na vsakem koraku meditacija, joga, masaža, refleksologija, najboljša in najbolj zdrava hrana in pijača, najlepši prizori narave, največ nasmehov in enostavnost v vsakem delčku življenja. Osnovne stvari, ki smo jih Ljubljančani že zdavnaj pozabili.

Story: Vas muči domotožje? In kaj 'ljubljanskega' pogrešate?

Ljubljana je prečudovita ravno v času, ko se prebuja poletje. Vedno bo tisti pravi občutek 'doma sem'. Vendar zame že dolgo ne onesnažujejo samo odpadki in goriva, ampak predvsem zavistni, škodoželjni in vase zagledani 'domorodci'. Ne posplošujem, govorim o energiji mesta. Želela bi si, da bi se imeli rajši, sami sebe, in potem še vse dobro širili in si pomagali. Pogrešam svoje domače in prijateljice, nedeljsko kosilo pri babici in dedku in včasih malo svoj športni avto, nič, kar me ne bi počakalo. (smeh)

Story: Najljubše trgovine z oblačili?

Trenutno vse rokodelske stojnice, samostojni prodajalci in zakotne unikatne trgovinice na otoku. Nešteto jih je in vsaka nosi svojo zgodbo. Obožujem pletene maksi obleke, ki jih dobiš skoraj na vsakem koraku. Všeč mi je Andi Bagus, znamka z Balija, ki je tu pravi modni hit.

Ula Šemole: KO TI TROPSKI BALI PONUDI DOM …

Story: Kaj vas na oblačilnih kosih najbolj pritegne?

Inovativnost. Svežina, po navadi mi je všeč tisto, kar zadnje ostane na polici ali pa je zelo zelo drago. (smeh) Rada sledim trendom in izpeljujem svoje različice 'že videnega'. Pravijo, da sem včasih malo 'edgy'. Meni se to sliši čisto okej, seksi.

Story: Najljubši oblačilni kos v vaši omari in zakaj?

Usnjena jakna znamke Philipp Plein, ki sem jo dobila za darilo od svojega fanta. Na vsako stvar v omari sem čustveno navezana. Noro. Vežem spomine na oblačila. Moja omara je moja spominska knjiga.

Story: Si v modi dovolite biti bolj drzni?

Niti ne. V ustvarjanju me navdihujejo ljudje, včasih me kdo s svojim stilom opogumi, včasih razneži. Lahko mi vlije samozavest ali pa razjezi, vse se kaže v osebnem stilu in znamki. Nikoli se ne počutim drzno, čeprav za marsikoga sem. Sama sem se vajena takšne, moje življenje je vrtiljak in neznansko uživam z vetrom v laseh.

Story: Kako je Bali spremenil vaš osebni modni stil?

Verjamem vase. Ne sledim. Ne nosim več, kar je 'must have'. Ne igram se več 'kako postati klonirana različica popularnih obrazov socialnih mrež'.

Rada se imam in spoštujem, kar je meni všeč. Bolj sem odprta za novo in drugačno in znova živim tisti otroški domišljijski svet brez meja.

Story: Kako kupujete oblačilne kose? So to premišljeni ali spontani nakupi? Nosi kateri od kosov posebno zgodbo?

Če poskusim nakupovati premišljeno, nikoli nič ne najdem. Kupujem spontano. Na Baliju se vozimo z motorji in to je super. Ves čas se oziram po prodajalnah, tako je zadnje čase videti moj šoping: "Ustavi, nekaj sem videla!" (smeh) Vsak kos ima zgodbo ali več. Najraje imam tiste, ki jih dobim v dar. Veliko mi pomeni, da me nekdo tako dobro pozna, da mi prinese nekaj, kar bi si kupila tudi sama.

Story: Kos, v katerega bi moral vsakdo investirati?

Res dobre kopalke in pregrinjalo. Zdi se mi zelo pomembno, kako se počutiš skoraj gol. Velikokrat slišim: "To nosim samo 14 dni na leto!" Je že res, ampak to je po navadi 14 dni dopusta, na katerem se vsi želimo počutiti res dobro. Nima smisla, da na hitro izbereš kroj in barvo, potem pa ves žalosten sediš nekje sredi raja, zavit v brisačo, misleč, zakaj nisem januarja kupil karte za fitnes. S pravimi kopalkami in pregrinjalom lahko narediš čudeže.

Story: Stil, ki ga trenutno občudujete?

Andi Bagus.

Story: Stvar, ki je ne bi nikoli našli v vaši omari?

Karkoli oranžne barve. Ne vem, zakaj, od nekdaj se je otepam.

Story: Katera je vaša modna pregreha?

Ekstremno drage torbice.

Story: Modni kosi, ki so nepogrešljivi za prihajajočo pomlad?

Navadna bela majica s kratkimi rokavi, mogoče podvezana, mamine svetle hlače iz džinsa iz devetdesetih in retro plastična 'cat eye' očala.

Story: In za konec, kakšni so modni cilji za leto 2018?

Dvanajst mesecev aktivnega poletja in s tem neprekinjeno postavljanje plažnih trendov. Noro bo. 

Besedilo: Tina Tanko // Fotografije osebni arhiv

Story

Brali ste prispevek, ki je povzet po članku iz revije

Story13/2018

Naročite se na revijo Story:

04 511 64 44 izpolnite spletno naročilnico

Ne spreglejte, revija je lahko tudi lepo darilo.
Podarite naročnino svojim najbližjim.


Priporočamo

Nova Story že v prodaji

Story 13/2018

Story 13/2018, od 07. 06. 2018