"Čeprav zadnjih 20 let iz nas delajo zapravljivke, ki hočemo imeti svoj denar vselej pred očmi, kar pomeni bingljajočega v omari (v stanovanju, ki naj bi ga plačeval kdo?), lahko akumulirana oblačila, nekakšno svojo oblačilno zbirko, ovrednotimo in znova damo na trg," za Elle piše Urša Jerkič.
Prodajanje družinske srebrnine, kot bi kdo lahko pripomnil, je za bogatinke, ki so bankrotirale, jih je zapustil mož ali so padle z jahte. Kaj pa Urša Jerkič odgovarja na to?
"Če so analitiki trga tako presunjeni glede tega, kako se je spremenil način kupovanja mode – brez pomerjanja, prek spleta, z enotedenskim čakanjem na paket –, ne smemo pozabiti, da gre prav tako v nasprotno smer. Posameznice svojo srebrnino ali pač kašmirjev pulover tudi prodajamo prek čisto drugih kanalov in z drugačnimi vzgibi od tistih, zaradi katerih dama iz filma pusti diamantni zaročni prstan v zastavljalnici."
Preberite si več o tem na Elle.si