Ustvarjalna ekipa MBFWLJ v raziskovanju novih oblik podpore umetniškemu ustvarjanju

Ustvarjalna ekipa MBFWLJ v raziskovanju novih oblik podpore umetniškemu ustvarjanju (foto: MBFWLJ Press) MBFWLJ Press
20. 3. 2019 | Promocijsko sporočilo

Ustvarjalna ekipa Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana napoveduje raziskovanje novih oblik podpore, ki bodo poleg modnega učinkovito podpirale tudi ostala področja umetniškega ustvarjanja. Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana ni bil le seštevek različnih modnih dogodkov, temveč stičišče kreativnih novitet. V zadnjih letih je medse sprejel več kot 25.000 obiskovalcev, ustvarjal s 700 sodelavci različnih profilov iz sveta mode, priredil več kot 100 modnih revij in zbral prek 1000 medijskih vtisov v domačih in tujih medijih.

Najboljše ali nič ni zgolj slogan prestižne nemške avtomobilske znamke, temveč vodilo ustvarjalne ekipe Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana. Ta ista vizija je spodbudila svetovalno podjetje Pristop in Mercedes-Benz k raziskovanju novih oblik podpore umetniškim ustvarjalcem.

“Verjamemo, da smo skozi sedem edicij v okviru formata tedna mode spoznali in iztisnili njegov največji potencial za podporo domačih modnih ustvarjalcev. Ponosni smo na vse uspehe in inovacije, ki smo jih uvajali skozi leta. Spremenjena medijska konzumacija in nakupne navade pa od nas zahtevajo, da stopimo izven cone udobja in raziščemo nove platforme, ki bodo v spremenjenem okolju lahko bolje podpirale umetniško ustvarjanje in udejstvovanje v Sloveniji,” je o razlogih za premik iz tradicionalne platforme tednov mode v raziskovanje nove pojasnila ustvarjalna ekipa Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana.

Mercedes-Benz Fashion Week Ljubljana ni bil le seštevek različnih modnih dogodkov, temveč niz produkcijskih presežkov, pospeševalnik za razvoj domačih modnih oblikovalcev in stičišče kreativnih novitet. Prvi se je odvil leta 2015, zadnji pa novembra 2018.

Poslanstvo izpolnil z več kot nizom modnih revij

Vsebinske in vizualne novitete so z vsako edicijo znova dokazale, da je MBFWLJ več kot niz modnih revij.

Od multimedijskih razstav do multimedijske instalacije Marka Mitanovskega; od prenosa žive slike z modnih revij v 360-stopinjski tehniki do uporabe najnaprednejših tehnoloških rešitev na modnih revijah; od velike razstave ob 50. obletnici modne ikone Marjete Grošelj do predavanja vodje zunanjega oblikovanja pri Mercedes-Benz, Roberta Lešnika in modnega zajtrka s Stefanom Dominellom, predsednikom slovite hiše visoke mode Maison Gattinoni Couture; predstavitve najboljših ustvarjalcev kratkih modnih filmov in projekcije dolgometražnih modnih filmov; od scenografskih zasnov s sporočilom do mehanične delavnice za modno brv.

fwlj

Slovenska prestolnica na svetovnem modnem zemljevidu

Prvič in edinkrat se je na slovenskem tednu mode predstavila mednarodno priznana blagovna znamka Alberta Ferretti, obiskala jo je tudi svetovno znana manekenka Petra Nemcova, organiziran je bil prvi teden mode posvečen izključno moškim kolekcijam oblačil. Mednarodni teden mode je gostil številne tuje medije, med drugim tudi predstavnike modne biblije Vogue.

Modni pospeševalnik za domače ustvarjalce

Z nagrado Mercedes-Benz Fashion Award je mladim talentom omogočal prvi stik s širšo publiko in nudil finančno podporo pri izdelavi samostojnih kolekcij. Uveljavljene blagovne znamke je povezoval z novimi strankami doma in v tujini, tudi z obiskom predstavnikov multibrand trgovin iz tujine. Izpolnjeval je svoje temeljno poslanstvo in omogočal sodelovanje tako modnim oblikovalcem kot drugim ustvarjalcem, povezanim z modo.

MBFWLJ je približal oblikovanje in modo širšemu občinstvu

Medse je sprejel več kot 25.000 obiskovalcev, ustvarjal s 700 sodelavci različnih profilov iz sveta mode, priredil več kot 100 modnih revij, izvedel več kot 2300 izhodov modelov, zbral prek 1000 medijskih vtisov v domačih in tujih medijih in ujel več kot 8000 ključnikov.

Značke: MBFWLJ