Trendi Promocijsko sporočilo

V ljubljanski blagovnici Maxi ekskluzivne odprodaje do - 80 odstotkov

20. 8. 2018
Deli
V ljubljanski blagovnici Maxi ekskluzivne odprodaje do - 80 odstotkov (foto: profimedia)
profimedia

V ljubljanski blagovnici Maxi, stičišču najnovejših svetovnih trendov in družbenega življenja, se bodo v ponedeljek, 20. avgusta, začele enomesečne ekskluzivne odprodaje, največje doslej.

Izdelki priznanih blagovnih znamk, med njimi Joseph Ribkoff, Tommy Hilfiger, Napapijri, Bogner, Colmar, torbice Tosca Blu ter obutev Ted Baker, Steve Maiden, Moschino in Hoegl, bodo na voljo do 80 odstotkov ceneje. Prav tako bodo ponujali zelo ugodne popuste do 50 odstotkov ceneje na priznane kozmetične blagovne znamke in ponudbo ur. Po prenovi pritličja in uradnem ponovnem odprtju priznane blagovnice v začetku oktobra bodo prihodnje leto osvežili tudi prvo in drugo nadstropje. V modernih prostorih, zasnovanih po najnovejših smernicah notranjega oblikovanja, bo kupcem na voljo tudi nova ekskluzivna znamka kozmetike Kiehl's, sploh prvič prisotna na slovenskem trgu.

Blagovnica Maxi je že legendarna. Stoji sredi centra prestolnice in okoli nje se že 47 let vrti družabno življenje. Letos je že 50 let, odkar so ob Trgu republike začeli graditi njene prostore. Blagovnica, ki se je takrat imenovala Maximarket, je bila ena prvih v Jugoslaviji. Že v prvem tednu po odprtju je Maxi obiskalo 83.000 ljudi in v prvem mesecu tudi najpomembnejši in najslavnejši par tistega časa, Tito in Jovanka Broz. V njej že vseskozi sledijo zadnjim trendom, obenem pa se dobro zavedajo pomena tradicije, ki jo nadvse spoštujejo skozi vso svojo zgodovino. Blagovnico Maxi, stičišče najnovejših svetovnih trendov in družbenega življenja, upravlja podjetje Montecristo SL.