Trendi Promocijsko sporočilo

V Sensovih oblačilih dosegli zgodovinski uspeh Planice in Slovenije

22. 5. 2018
Deli

Planica bo leta 2023 gostila svetovno prvenstvo v nordijskem smučanju. Tako so odločili člani predsedstva Mednarodne smučarske zveze (FIS) na kongresu v Grčiji po tem, ko so jim slovenski delegati vrhunsko predstavili dolino pod Poncami. Za prepričljiv in dovršen nastop so poskrbeli njihovi elegantni in zaokroženi stajlingi priznane modne blagovne znamke Sens, ki jih je posebej zanje oblikovala direktorica in lastnica Zlata Zavašnik.

»Planiška ekipa, ki je v zadnjem letu vodila kandidaturo, ničesar ni prepustila naključju, zato se je na kongres odpravila složno, v oblačilih blagovne znamke Sens. Ponosni smo, da smo uradni opremljevalec (z oblačili) naših delegatov, ki so dosegli zgodovinski uspeh,« je povedala znana oblikovalka Zlata Zavašnik, ki je v unikatna temnomodra oblačila iz jeansa oblekla petnajstčlansko delegacijo.

Predstavniki Smučarske zveze Slovenije so odličnost Planice predstavili pred približno 1000 delegati iz več kot 80 držav, za poseben efekt pa so poskrbele njihove unikatne lesene kravate, ki jih je Zlata Zavašnik vpletla v celotno modno zgodbo. »Odličnost je v podrobnostih, v tistem, kar te ločuje in naredi boljšega od drugega. Ekipa Planice je kljub močni konkurenci pokazala svojo odličnost,« je dejala priznana oblikovalka, ki je s to kolekcijo dokazala, da se jeans in les odlično dopolnjujeta. »Naš cilj je, da se naši predstavniki počutijo sproščeno in elegantno, a hkrati samozavestno in prepričljivo. Po razglasitvi smo takoj prejeli njihovo zahvalo za lepa oblačila. Verjamemo, da so jim pomagala pri odličnem zastopanju naše države,« je še zadovoljno povedala Zlata Zavašnik, ki »zmagovalno« kolekcijo oblačil ponuja tudi v svojih trgovinah.

  

Zlata Zavašnik je podjetje Sens ustanovila pred 24 leti. Danes ponuja več kot 1200 različnih modelov slovenskih moških srajc in oblek, vse kose pa oblikuje sama. Posebnost Sensa je, da poleg klasičnih ponuja tudi trendovske obleke v vseh velikostih in za vse postave. Blagovna znamka pa s svojo ekstravagantno funkcionalnostjo oblači predvsem moške, ki iščejo individualnost, drugačnost in visoko kakovost.

Po podatkih neprofitne organizacije Earth Pledge se pri predelavi materialov v tekstil uporabi najmanj 8.000 kemikalij, 25 odstotkov vseh pesticidov je uporabljenih za gojenje neorganskega bombaža. Vse to povzroča veliko škodo ljudem in okolju. V skladu z načeli eko mode pa naj bi bil vsak proizvod narejen tako, da nobena faza v procesu njegovega nastajanja ne vključuje dejavnosti, škodljivih okolju, živalim in človeku.