Modno industrijo trenutno navdušuje 'čevljarska' novost - preproste, funkcionalne in barvite vezalke Quickshoelace, za katere je idejo dobil mladi in entuziastični podjetnik David Knez.
Zgodba se je začela z idejo o lastni blagovni znamki oblačil z unikatno poslikavo. Začel je šivati, risati, spoznavati sebe in se poglabljati v umetnost in tekstilstvo: "Rodila se je ideja o elastični vezalki, ki se zapenja. Sanjal sem tudi o lastni liniji čevljev, zato sem pri risanju na njih spreminjal različne detajle, med njimi tudi način zavezovanja," pove.
Bliskovit uspeh interpretira po svoje - uspelo mu bo takrat, ko se bodo kolesja podjetja zagnala samostojno: "Občutki ob pozitivnih odzivih so neopisljivi. Veš, da si na pravi poti, to pa ti da dodatno energijo."
Barvite vezalke so enostavne, primerne za vse generacije, tudi za ljudi s posebnimi potrebami, avtizmom in artritisom, saj se elastika stalno prilega čevlju. Čevlju spremenijo dizajn in so pravi modni dodatek, predstavljajo nov način nošenja nakita, ki se poda tudi elegantnim priložnostim. "Sanje so tako velike, da o njih navadno ne govorim," se nasmehne in doda: "Eden izmed ciljev je tudi postaviti čevljarsko in tekstilno industrijo pod blagovno znamko InDavidual ter združiti čevlje z vezalkami Quickshoelace."
Po dveh letih vlaganja v projekt s pomočjo dela v orodjarni kot konstruktor za brizganje plastike je na Kickstarterju, platformi za zbiranje denarja, zbral že 143 tisoč dolarjev. Na ustvarjalce, umetnike in inovatorje, torej ljudi, ki si upajo izražati sebe ne glede na mnenje okolice, zdaj gleda z drugačne perspektive. Je ustvarjalec, ki si upa izražati sebe, se zaveda, kaj želi doseči, in pri tem ostaja popolnoma svoboden.
Napisala Neja Drozg
Fotografije Goran Antley
Novo na Metroplay: Dedek Mraz opozarja: "Starši, ne delite otrok na pridne in poredne!"