Victoria Beckham na udaru zaradi izbora manekenke v kampanji za njeno novo kolekcijo očal

19. 1. 2018
Deli
Victoria Beckham na udaru zaradi izbora manekenke v kampanji za njeno novo kolekcijo očal (foto: Profimedia)
Profimedia

Ko je Victoria Beckham naznanila novo kolekcijo očal, je na družbenih medijih završalo. Giedre Dukauskaite, 29-letna manekenka iz Litve, je namreč tako suhljata, da nihče ni niti opazil očal, ki jih nosi.

Pred dnevi se je na vseh večjih družbenih omrežjih - facebooku, instagramu in twitterju - oglasila Victoria Beckham in naznanila: "Nazaj na delo! Začnite leto z novimi okvirji iz spomladansko poletne 2018 kolekcije." Victoria Beckham Eyewear v tej kolekciji črpajo navdih iz retro klasike sedemdesetih in imajo po besedah nosilke znamke "svež in moderen videz."

A očala so bila zadnja stvar, ki so jo opazili uporabniki spleta. Večina se je namreč odzvala na videz manekenke, ki je nove okvirje predstavljala. 29-letna Giedre Dukauskaite se je namreč ogromno sledilcem zdela pretirano suha. 

"To je nevarna podoba, ki se jo podaja mladim ženskam," je napisala ena od komentatork na instagramu. "Ste čisto brez družbene odgovornosti?"

"Dekle je videti močno podhranjena," je dodala druga. "Resno, Victoria, to ni dobra slika za mlade punce - pokaži nam prave ženske, prosim!!!"

Spet drugi so razmišljali, da je Giedre morda naravno zelo suha in da tovrstni odzivi žalijo njeno podobo. "Ta manekenka je morda naravno suha in je lepa," je namignila ena od komentatork, a potem dodala: "Vseeno pa uporaba takšnih manekenk postavlja nerealistične cilje za večino deklet in je zato takšno dejanje zelo neodgovorno."

Bili pa so tudi bolj neposredni komentarji tistih, ki so verjeli, da so morda ljudje prehitro sklepali o stanju mankenke: "Sram vas bodi, ker kar predvidevate, da ima ta ženska probleme s hranjenjem in ker ne sprejmete žensk takšne, kot so, v vseh velikostih in oblikah, saj so vse hudičevo lepe."

To sicer ni prvič, da je Victoria Beckham dvignila prah s svojo izbiro manekenke, čeprav se je leta 2010 zavezala, da bo v svojih kampanjah vedno uporabljala samo zdrave manekenke. 

Novo na Metroplay: Alya o trenutkih, ki so jo izoblikovali, odraščanju in ljubezni do mnogih stvari v življenju