Ameriška modna znamka Michael Kors bo prevzela pri zvezdah izredno priljubljeno znamko obutve in modnih dodatkov Jimmy Choo. Posel je vreden skoraj 900 milijonov funtov (eno milijardo evrov), poroča francoska tiskovna agencija AFP.
"Upravna odbora Michael Kors Holdings Limited in Jimmy Choo plc z zadovoljstvom sporočata, da sta dosegla dogovor o pogojih prevzema," so sporočili iz ameriškega podjetja. Izrazili so še prepričanje, da so "idealni partner" za znamko Jimmy Choo in da bodo lahko dobro podprli njeno nadaljnjo rast.
Michael Kors si je s ceno, ki predstavlja 36,5-odstotno premijo na ceno delnice Jimmy Choo 21. aprila, že zagotovil podporo luksemburškega investicijskega podjetja Jab Luxury. Ta ima v lasti 67,77 odstotka družbe, katere delnice od leta 2014 kotirajo na londonski borzi.
Britansko podjetje bo sicer obdržalo sedanje vodstvo. Michael Kors mu namerava ponuditi predvsem svoje izkušnje, infrastrukturo in znanja, da bo lahko cvetelo še naprej.
Med slavnimi oboževalci Jimmy Chooja so pevki Beyonce in Lady Gaga, igralka Nicole Kidman ter britanska vojvodinja Kate Middleton. Znamka si je svetovno slavo med drugim prislužila z rednim pojavljanjem v priljubljenih televizijskih serijah, kot je Seks v mestu.
Podjetje sta pred 20 leti ustanovila Malezijec Jimmy Choo ter Britanka Tamara Mellon. Ob čevljih danes ponuja tudi torbice, usnjene dodatke, šale in dišave.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču