Znani Slovenci na modni predstavitvi Dress Code ob 22-letnici Sensa

28. 1. 2016

Slovenska blagovna znamka Sens, ki letos praznuje 22 let in se ukvarja izključno z moško modo, vabi na odprtje njihove prenovljene trgovine v poslovni stavbi Diamant.

V torek, 2. februarja, ob 19. uri bodo trgovino slavnostno odprli in poleg vrhunskih oblačil predstavili tudi spremenjeno celostno grafično podobo Sensa.

Prireditev ob slavnostnem odprtju bo vodil Jurij Zrnec, za zabavo bo poskrbela skupina Pliš z Muratom, pozdravila vas bo tudi direktorica Sensa, Zlata Zavašnik. Gostje si bodo lahko nove trende v okviru Dress Code oziroma zapovedi oblačenja za moške ogledali na modni predstavitvi z znanimi Slovenci. Med drugim jo bodo popestrili Matjaž Kumelj, Tin Vodopivec, Rok Ferengja, Bojan Emeršič, Andrej Šifrer in manekeni – eden med njimi je ravno v teh dneh sodeloval tudi na modni reviji v Milanu za modno znamko Versace.

V Sensu ustvarjajo klasične moške obleke s pridihom unikatnosti, drugačnosti in modernosti v zelo različnih krojih, tako za dnevne kot tudi večerne priložnosti, od poročnih in maturantskih, smokingov, do elegantnih frakov, zanimivih krojev srajc in kravat ter vsakodnevnih uporabnih moških oblek. Njihova posebnost je, da ponujajo poleg klasičnih tudi trendovske obleke v vseh velikostih in za vse postave.

V prenovljeni trgovini lahko kupci izbirajo med več kot 1200 modeli oblek in 1200 modeli srajc, telovniki, hlačami, kravatami, manšetnimi gumbi, čevlji in drugimi dodatki moškim oblačilom. V ponudbi nove trgovine so še zanimivi modni dodatki domačih oblikovalcev, kot so leseni metuljčki, lesene kravate, denarnice in manšetni gumbi. Moški lahko izbirajo tudi med modnimi in svečanimi čevlji, ki jih že od leta 1945 izdeluje italijansko družinsko podjetje.

Kupcem so poleg Sensovih oblačil na voljo moderne poslovne obleke nemškega proizvajalca Baumler. Njihove obleke so izdelane iz tkanin znanih italijanskih proizvajalcev, kot sta Reda in Cerutti, iz vrhunske volne do 150s. Prav tako ponujajo ročno izdelane obleke in možnost kombiniranja različnih velikosti suknjiča in hlač, kar je sicer mogoče tudi pri Sensovih oblekah.

Direktorica in lastnica podjetja Sens je Zlata Zavašnik, ki je tudi oblikovalka vseh njihovih kosov. V 22. letih je tako skicirala in realizirala že več kot 2000 modelov moških oblačil, še mnogo več jih je ostalo na papirju. V trgovini Sens kupci lahko izbirajo med 1200 različnimi modeli slovenskih moških srajc in oblek. Stranki lahko naredijo tudi obleko po meri.

Izbrali smo drugačen pristop. Ga boste podprli?
V nasprotju z ostalimi mediji smo se odločili, da svoje spletne vsebine ohranimo brezplačne za vse. V času, ko je sledenje aktualnim informacijam nujno, verjamemo, da si vsak od nas zasluži dostop do natančnega in celovitega pregleda vsebin. Poleg tega pa tudi neomejen dostop do kakovostnih lifestyle vsebin.
Vsak prispevek, velik ali majhen, je dragocen in ključnega pomena za našo uredniško neodvisnost.

Podpri in prispevaj

Na spletnih straneh Adria Media Ljubljana uporabljamo piškotke z namenom zagotavljanja spletne storitve, oglasnih sistemov in funkcionalnosti, ki jih brez njih ne bi mogli nuditi.

Z nadaljnjo uporabo spletnih mest soglašate z uporabo piškotkov.
Če piškotkov ne želite, jih lahko onemogočite v nastavitvah

zapri