Znani Slovenci zapravljali za prestižno znamko

19. 11. 2016 | Vir: Nova
Deli
Znani Slovenci zapravljali za prestižno znamko (foto: Helena Kermelj)
Helena Kermelj

Modni gigant H & M je letos spet napovedal sodelovanje s svetovno znano modno hišo Kenzo in dan pred uradnim lansiranjem in prodajo kolekcije so imeli naši vipovci možnost kupovati izdelke pred vsemi drugimi.

Barvito in zabavno kolekcijo so si od blizu prišli ogledat številni znani, od tega veliko žensk in celo nekaj moških. Večinoma so sicer kupovale ženske, medtem ko so moški, na primer Peter Poles, z varne razdalje opazovali, kako napreduje pomerjanje njihovih izbrank.

Cityparkova poslovalnica H & M je ob tem dogodku oziroma zabavi ob četrti uri popoldne, zgolj dan pred uradnim lansiranje kolekcije Kenzo x H&M, pokala po šivih. Med kosi kolekcije so izbirali številni povabljenci – modni navdušenci, blogerji in znani obrazi. Med njimi tudi Prisha Justinek, Maja Ferme, Nika Veger, Tesa Jurjaševič, Matjaž Plošinjak in Eric Maj Potočnik, Ula Furlan, Jana Koteska, Tjaša Kokalj, Špela Jambrek, Ursula Gawish in drugi. Glede na dokaj specifično in drzno kolekcijo nas je prijetno presenetilo, koliko kosov so si kupile naše zvezdnice. Daleč najbolj 'obložena' je v kabino odšla partnerica Damijana Jankovića, Ursula Gawish, ki je po koncu dogodka domov odšla s kar tremi velikimi vrečami. Seveda smo bili prepričani, da je pokupila celotno kolekcijo, ker smo pri njej vajeni ekskluzivnih modnih kosov (ni namreč pretirano sramežljiva pri izkazovanju bogastva, ki se skriva v njeni omari). Povprašali smo jo, koliko je pravzaprav odnesla domov, in zaupala nam je, da je zase vzela zgolj zebrasti pulover, ki se je prodajal za 79,99 evra.

"Drugo sem vzela za prijateljice, ki niso dobile vabila," je simpatično povedala in dodala, da ji je bila sicer izredno všeč tudi moška kolekcija. Danica Lovenjak pa si je omislila več kosov kot njena modno navdušena prijateljica Ursula, s katero se vsako leto radi udeležita lansiranja posebne kolekcije, ekskluzivne za H & M. Danica, ki je lani čakala v vrsti za Balmain, se je letos na VIP-dogodku veselo zatekla k najbolj barvitim kosom, omislila si je namreč komplet, ki ga v oglasu za Kenzo H&M nosi Iman, odločila pa se je tudi za črno svileno srajco. Po naših izračunih je odštela 278 evrov. Dogodka se je udeležila tudi Hermina Kovačič, ki je oboževalka ekskluzivnih kolekcij že od najave prvega sodelovanja H&M z eno izmed velikih modnih hiš.

Letos je svoji bogati kolekciji memorabilie dodala še zeleno svileno bluzo, ki je stala 69,99 evra in srajčno tuniko za 99 evrov, ki si jo je omislila tudi Nika Veger. Modne navdušenke Prisha Justinek, Ula Furlan in Tjaša Kokalj pa so si omislile po en kos.

Tekst: Manja Stević

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču