30+200 let: pravi čas, da izkusite več

4. 7. 2013 | Promocijsko sporočilo

Schweppes letos praznuje 230-letnico!

Letos Schweppes, najstarejša znamka pijač z mehurčki, praznuje 230-letnico s svojim živahnim temperamentom, elegantnim, kristalno jasnim videzom in nežno grenkim, zrelim okusom za vse izkušene.

Kot vsi izkušeni odrasli, ima samo Schweppes takšne dolgoletne izkušnje in nenavaden smisel za ironijo, da lahko ceni zabavno stran življenja. Kot ena velikih svetovnih znamk, že več kot 200 let, ima Schweppes pozitiven odnos do življenja. Tako kot je to posebna lastnost pri vseh 30- ali 40-letnikih, ki so do sedaj nabrali dovolj izkušenj, da se soočijo z življenjem brez skrbi in strahu ter lahko vidijo humor v vsaki situaciji, saj so dojeli, da je »dejavnik dobrega počutja« zelo pomemben del življenja!

Schweppes je izum Johanna Jacoba Schweppesa, nemško-švicarskega izdelovalca ur iz Ženeve. Vneto se je zanimal za znanost in tako izumil napravo, ki vodi doda milijone mehurčkov ogljikovega dioksida - prva gazirana pijača je bila rojena! Leta 1783, torej pred natančno 230 leti, se je odločil, da bo svoje izume začel tržiti. Preselil se je v London, v Združeno kraljestvo, kjer je leta 1792 ustanovil družbo Schweppes.

Od takrat je bil Schweppes reden spremljevalec svetovnih dogodkov. Znamka je zamenjala kar nekaj lastnikov vse do prelomnega leta 1851, ko je bila v Londonu Svetovna razstava. V ta namen so v mestu zgradili ogromno stekleno palačo, imenovano »Crystal Palace«. Na vhodu je obiskovalce pozdravljala velika fontana s Schweppes vodo. Vse od takrat je fontana pomemben element v ikoničnem Schweppes logotipu.

S predstavitvijo »Ginger Ale« in »Indian Tonic Water« leta 1870 je Schweppes pomagal pri boju proti malariji med Britanci v Indiji, kjer je vladalo pomanjkanje pitne vode. Indian Tonic Water vsebuje kinin, snov ki pomaga pri zdravljenju bolezni. Sedem let kasneje, leta 1877, je bil Schweppes pripravljen, da zavzame svet, od Avstralije do ZDA, Južne Afrike do Belgije, kjer je bila zgrajena tudi prva tovarna v kontinentalni Evropi. Schweppes je tako vstopil na skoraj vsa svetovna tržišča.

Pomen te gazirane pijače se je potrdil leta 1936, ko je Schweppes prejel pooblastilo kralja Edvarda VIII in postal dobavitelj kraljevega dvora. Od tega trenutka dalje je Schweppes postal simbol kulturnih, zabavnih ljudi, ki blestijo v družbi. To podobo so ustvarjale tudi mnoge mednarodne in vseevropske kampanje, ki so utrdile položaj znamke kot elegantnega, pametnega in ironičnega partnerja duhovitih, zrelih ljudi s pozitivnim pogledom na življenje.

Tako kot pred 230 leti, je Schweppes tudi danes pripravljen na nove izkušnje, nove meje in nova odkritja, pričakujoč novih dogodivščin, novega znanja in pripravljen, da se sooči z življenjem s še bolj pozitivnim, proaktivnim pristopom.

Priporočamo