Čeprav se na področju e-mobilnosti navzven ne dogaja ravno veliko, v Sloveniji obstajajo številni posamezniki in podjetja, ki svoj čas, energijo in denar vlagajo v razvoj tehnologij mobilnosti.
Po tem, ko je Slovenija pred leti med prvimi stopila na pot e-mobilnosti, se je zdelo, da bomo na tem področju orali ledino. Nenazadnje so se že zelo kmalu pojavili različni inovatorji s povsem novimi rešitvami v sferi elektro mobilnosti, kot prva država na svetu pa je Slovenija začela tudi z opremljanjem svojih avtocest z električnimi polnilnicami. Po dobrem začetku pa so se aktivnosti na tem področju na državni ravni hitro ustavile. Kljub temu pa so na tem področju še vedno aktivna nekatera podjetja, zaradi katerih gre razvoj e-mobilnosti tudi v Sloveniji še vedno naprej.
Prvo izmed podjetij, ki je že v preteklosti posredno in neposredno, predvsem z vzpostavljanjem pametnega električnega omrežja pripomoglo k razvoju e-mobilnosti, je sistemski operater ELES. Podjetje tudi sedaj še vedno pomaga pri razvoju električne mobilnosti, predvsem z vzpodbujanjem uporabe in širitve pametnih električnih polnilnic, hkrati pa s svetovanjem pomagajo širiti znanje in vzpodbujajo k pametni rabi električnih avtomobilov. ELES je v 5. konferenci e-Mobilnost tudi prepoznal ustreznega strateškega partnerja in prevzel mesto generalnega pokrovitelja.
Čeprav ga v prvi meri povezujemo z nafto in distribucijo naftnih derivatov, pa je na področju e-mobilnosti dejaven tudi OMV. Avstrijska družba se namreč zaveda dejstva, da bo potrebno opustiti uporabo naftnih derivatov kolikor hitro bo to mogoče in se nato preusmeriti na alternativna goriva. Pri tem pa niso osredotočeni zgolj na elektriko, pač pa tudi različne vrste plina, od zemeljskega do naftnega ter nenazadnje tudi vodika, s čimer bi zadostili tako potrebam lahkega lokalnega transporta, kot tudi transporta težkih vozil na dolge proge. Dobra novica je, da OMV e-mobilnost podpira tudi na slovenskem trgu - družba OMV je eden od največjih pokroviteljev dogodka.
Dejavni pa so na področju e-mobilnosti tudi posamezniki v Sloveniji, med njimi predvsem mag. Alenka Bratušek in Igor Šoltes, dva izmed včerajšnjih udeležencev 5. konference E-mobilnost v Ljubljani. Nekdanja premierka, sedaj pa ministrica za infrastrukturo je bila namreč ena izmed pobudnic za postavitev že omenjenih električnih polnilnic in pa Igor Šoltes, evropski poslanec skupine Zelenih in eden najglasnejših zagovornikov omejitev izpustov vozil z motorji z notranjim izgorevanjem.
Da pa se v Sloveniji beleži napredek na področju e-mobilnosti so zaslužne tudi občine same. Nenazadnje je Mestna občina Ljubljana, kot je na včerajšnji konferenci poudaril njen podžupan, Dejan Crnek že pred leti zaprla mestne in začela uporabljati električno vozilo za prevoz ljudi Kavalir. Tovrsten napredek pa je moč v prihodnosti, ob morebitni izvolitvi Matjaža Rakovca za novega župana, pričakovati tudi v Kranju.
Omenjena konferenca sicer že peto leto zapored poteka v sodelovanju dveh velikih zagovornikov e-mobilnosti v Sloveniji, direktorja družbe E-mobility, Primoža Lemeža in Tomaža Drozga, direktorja založniške hiše Adria Media Ljubljana, pod streho katere domuje ena izmed prvih revij, namenjenih e-mobilnosti na svetu, Plugin magazine.
Ker pa Slovenija na področju razvoja e-mobilnosti zaostaja tudi za številnimi državami v Evropi, bo v prihodnje zaostanek najlažje nadoknaditi z njihovo pomočjo. Na tem področju bo Sloveniji v prihodnje pomagala Nizozemska, država z enim največjih deležev elektrificiranih avtomobilov v Evropi, ki namerava že do leta 2030 prepovedati avtomobile z notranjim izgorevanjem. To je Veleposlaništvo Kraljevine Nizozemske na čelu z veleposlanikom, Bartom Twaalfhovenom, ki je bil tudi eden izmed častnih govorcev konference.
Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču