5 nasvetov za močnejši imunski sistem: Zanj se lahko v veliki meri potrudite sami

5 nasvetov za močnejši imunski sistem: Zanj se lahko v veliki meri potrudite sami (foto: Profimedia) Profimedia
3. 7. 2021

Okrepite svoj imunski sistem s temi neobičajnimi ukrepi.

Svež sok iz kurkume in ingverja

Sok iz sveže kurkume in ingverja lahko poveča imunski odziv telesa. Deluje protimikrobno, saj kurkuma in ingver pomagata proti vdoru virusov in bakterij v telo. Uživajte v soku iz korenčka, jabolka in svežega ingverjevega soka ali v soku iz bučk, jabolka in svežega soka kurkume ter s tem pomagajte svojemu telesu v boju proti virusom in bakterijam.

Hladna prha

Dokazano naj bi prhanje s hladno vodo znatno povečalo koncentracijo in aktivnost celic imunskega sistema. V eni od študij so raziskovalci odkrili, da imajo ljudje, ki se redno prhajo s hladno vodo, več belih krvnih celic, odgovornih za boj z boleznimi. Strokovnjaki menijo, da do spremenjene krvne slike pride zato, ker mrzla prha pospeši presnovo, kar aktivira imunski sistem. Posledično se bele krvničke hitreje množijo.

Zmanjšanje sladkorja

Svetovna zdravstvena organizacija priporoča največ šest čajnih žličk dodanega sladkorja na dan. Sladkor iz katerega koli vira zmanjšuje delovanje imunskega sistema.

Probiotiki

Črevesje deluje kot ščit, ki ščiti telo pred škodljivimi bakterijami in virusi, ki jih nehote zaužijemo. V njem živi 50 odstotkov celic našega imunskega sistema, raziskave pa kažejo, da uživanje probiotikov iz živil, kot so kimči, kislo zelje, jogurt in drugih probiotikov, lahko izboljša delovanje imunskega sistema in pomaga preprečevati bolezni.

Meditacija

Vsakodnevna meditacija lahko poveča proizvodnjo protiteles. Protitelesa so zasnovana tako, da prepoznajo tuje bakterije in viruse ter signalizirajo celice imunskega sistema, da napadajo tuje patogene.