5 razlogov, zakaj ne izgubljate kilogramov, čeprav ste na dieti

5 razlogov, zakaj ne izgubljate kilogramov, čeprav ste na dieti (foto: Instagram) Instagram
15. 1. 2022

Kdor se je kdaj držal diete, ve, kako težko je, in tudi ve, kakšno razočaranje lahko sledi, če ta ne obrodi sadov. A, pozor, ste pripravljeni na preobrat? 

Če ste se znašli v fazi, ko se v svojem telesu ne počutite dobro, ko čutite, da ne morete stopiti iz začaranega kroga kilogramov in nezadovoljstva, vedite, da niste edini in da potrebujete le manjšo spremembo, ki vas bo pripeljala do želenega cilja.

Če se sprašujete, kako shujšati, ker se kazalec na tehtnici ne premika, vi pa ste iz dneva v dan bolj obupani, ne skrbite, stvar je rešljiva, vse, kar morate je storiti, je, da na zadevo pogledate iz druge perspektive.

Naj vam pojasnimo.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sanne Vloet (@sannevloet)

Torej, namesto da bi se ponovno osredotočili, kako zaužiti najmanj kalorij,  poskusite pospešiti metabolizem in odvečne kalorije boste zlahka pokurili. Sliši se dokaj preprosto, verjamemo pa, da mnogi od vas ne veste, kako to storiti. 

Dolgoletne diete, nepravilna izbira prehrane, premalo zaužitih kalorij, en obrok na dan, vse to prispeva k počasnemu metabolizmu. 

Spodaj ugotovite, ali so nekatere od teh slabih navad vaša vsakdanja rutina.

1. Preskakovanje obrokov

Preskakovanje obrokov lahko šokira metabolizem, kar povzroči neželene učinke. Daljši kot je premor med obroki, hitreje se v telesu začnejo odvijati različni procesi, s katerimi telo nadomesti pomanjkanje hrane. Začne namreč varčevati s kalorijami za temne dni. Ko boste po dolgem času končno nekaj pojedli, se bo telo spomnilo, da je bilo dolgo brez hrane, zato bo preventivno začelo skladiščiti več kalorij. To je tisto, kar upočasni metabolizem. Najpomembneje je, da ne preskočite zajtrka in dan začnete z zdravim in obilnim obrokom. Tako boste že zjutraj telesu dali vedeti, da bo preskrbljen s hrano in ne rabi delati zalog. 

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Sanne Vloet (@sannevloet)

2. Pozabljate na probiotike

Verjetno ste že slišali veliko oglasov za probiotike ali izdelke, ki vsebujejo bakterije za spodbujanje boljšega delovanja prebavnega trakta. Vnos probiotikov v prehrano je pomemben, ker prispevajo k delu črevesja, torej preko njih dobite dobre bakterije, ki pospešujejo presnovo in nevtralizirajo delovanje slabih bakterij, katerih prisotnost v črevesni flori pravzaprav vodi v zaprtje.

3. Premalo spanca

Pomanjkanje spanja močno vpliva na prebavne procese. Slab spanec vodi v upočasnitev metabolizma, zaradi česar se lahko počutite šibki in počasni, kar bo vplivalo na vašo težo. Ko malo spimo, se moti hormon kortizol, ki začne hraniti odvečno maščobo v telesu. Zato je zelo pomembno, da vsak dan spite 7 do 8 ur.

4. Nepravilna izbira prehrane, premalo živil bogatih z Omega3

Skupina živil, ki vsebuje omega 3 maščobne kisline, spodbuja izločanje leptina – hormona, ki najbolj vpliva na presnovne procese v telesu, kar vodi v pospeševanje prebavnega sistema. Zato je zelo pomembno redno uživanje omega 3 maščobnih kislin, katerih koncentracija je največja v ribah, kot sta losos in tuna. Nedavne raziskave so pokazale, da lahko pitje hladne vode pred in po zaužitju teh rib spodbudi telo, da porabi kar 400 kalorij na dan. Če niste ljubitelj tune ali lososa, lahko omega 3 uživate tudi v obliki tablet.

5. Izogibate se vajam za moč

Mišice imajo velik vpliv na kurjenje kalorij, saj čez dan porabijo veliko več kalorij kot maščobe. Boljša kot je vaša mišična masa, več kalorij boste pokurili, tudi v mirovanju. Najhitrejši način za izgradnjo mišic so vaje za moč, ki bodo pripomogle k zdravju vaših kosti. Rezultate boste občutili zelo hitro, saj bo vadba vplivala na vaše splošno zdravje in moč, ki bo na višji ravni.

Fotografije: Instagram/@haileybieber

Preberite več na Elle.si