Verjetno se znani trgovec takšnih trikov ne bo več posluževal.
Po tem, ko je Deželno sodišče v Düsseldorfu odločilo v korist Centra za zaščito potrošnikov v sporu proti Aldi Süd, bo trgovska veriga v prihodnje morala akcijske ponudbe označevati drugače kot doslej.
Znesek popusta na izdelek se mora nanašati na najnižjo ceno v zadnjih 30 dneh, ne na zadnjo akcijsko ceno. Deželno sodišče v Düsseldorfu je to odločitev sprejelo v skladu z nedavno objavljeno sodbo Evropskega sodišča (ESČ).
"Potrošnike je najlažje zmesti, ko gre za oglaševanje cen. Zato mora biti akcija jasna in nedvoumna," je dejal predsedujoči sodnik 8. senata za trgovska vprašanja, Wilko Seifert. To pomeni, da je Aldi izgubil pravni spor proti Centru za svetovanje potrošnikom Baden-Württemberga, ki je tožil trgovsko verigo. V primeru ponovitve prekrška obstaja nevarnost denarne kazni do 250.000 evrov.
Tožbi je predhodil primer, v katerem je bilo oglaševanje cen banan, med drugim, ponujeno po ceni 1,29 evra. Naveden je bil popust 23 odstotkov. Ta trgovska družba je v drobnem tisku akcije navedla najnižjo ceno v zadnjih 30 dneh – prav tako 1,29 evra. Vendar je bil znesek popusta baziran na zadnji prodajni ceni, ki je znašala 1,69 evra.
Center za svetovanje potrošnikom Baden-Württemberga je trdil, da je takšen popust dvigovanje cene. Potrošniki bi bili zavedeni, saj so banane tri tedne prej stale prav toliko. Bilo je tudi veliko kritik glede znižanja cen ananasov, ki so jih v diskontu označili kot "vrhunec akcijskega popusta", čeprav je bilo sadje nekaj tednov prej prodajano po nižji ceni. Sicer je Aldi najbolj priljubljena trgovska veriga živil v Nemčiji. Po nekaterih anketah je bolj priljubljen celo od Lidla.
Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu