Drama okoli stmoglavljenja letala Germanwings na letu 9525 v francoskih Alpah, kjer je umrlo 150 ljudi, dobiva novo podobo realnosti. Nesrečo je povzročil kopilot Andreas Lubitz, ki se bo v zgodovino zapisal kot množični morilec. Tule je nekaj hitrih dejtev te strašljive letalske tragedije.
1. Andreas Lubiz je bil psihično bolan, svojo bolezen pa je pred delodajalci skrival - zdravniško dokazilo, da ni sposoben leteti, je uničil
Preiskava Lubitzevega stanovanja v Dusseldorfu je razkrila raztrgane zdravniške izvide, na katerih je bilo razvidno, da je Lubitz pred delodajalci skrival psihično bolezen. Na dan nesreče ne bi smel pilotirati letala. Nekaterim ljudem je govoril, da v resnici sploh več ne pilotira letal, ker da je na bolniškem dopustu zaradi depresije.
Policija ni našla nobenega sporočila, priznanja ali političnih in verskih motivov za povzročitev nesreče.
2. Letalo je ugrabil, med strmoglavljenjem pa je mirno dihal
27-letni Lubitz je izkušenega pilota, kapitana Patricka Sonderheimerja, očeta dveh otrok, zaklenil iz kabine, ko je ta odšel na stranišče. Lubitz je nato programiral strmoglavljenje letala. Informacije so pokazale, da je bil v času med 9:30:52 in 9:30:55 zjutraj na tragični dan 24. marca, avtopilot ročno spremenjen iz višine 11.500 metrov na 30 metrov. Devet sekund kasneje se je letalo pričelo spuščati.
Letalo se je v goro zaletelo s hitrostjo 692km/h. Smrt za vse na letalu je bila takojšnja.
Pot in podatke leta je moč pogledati na flightradar24.com.
Na posnetku črne škatljice so preiskovalci odkrili, da je Lubitz med spuščanjem letala mirno dihal, medtem ko se v ozadju sliši razbijanje pilota Sonderheimerja po vratih kabine in krike potnikov tik pred trčenjem v goro.
3. Lubitz se je pričel uriti kot pilot, ko je bil star 14 let
Kot najstnik je sprva pilotiral jadralna letala. Biti pilot so bile njegove sanje. Posadki Lufthanse se je pridružil septembera 2013, takoj po končanem treningu v njihovi letalski šoli.
4. Ni imel veliko letalskih ur v primerjavi z običajnimi piloti, a je bil sklepan za izkušenega pilota komercialnih letal
Zabeleženih je imel 630 ur letenja. Za primerjavo: ameriški kopiloti morajo pred prevzemom položaja kopilota imeti zabeležnih vsaj 1.500 letalskih ur.
5. Živel je s starši in imel je spremljevalko
Živel je v mestu Montabaur v Nemčiji. Tam je živel s starši, v Dusseldorfu pa je imel stanovanje.
V letalskem klubu LSC Westerwald so potrdili, da je imel Lubitz spremljevalko. Lubitzeva družina se je udeležila žalne slovesnosti v Franciji, a so bili držani ločeno od ostalih obiskovalcev.