Bi tudi vi padli na testu Charliejevih angelčkov?

4. 7. 2015

Psihologa Sara Gutierres in Douglas Kenrick z univerze v Arizoni sta s serijo študij zadnjih let ugotovila, kako na ljudi vpliva obilje lepote, ki v nas zre z malih in velikih ekranov, naslovnic revij in reklamnih plakatov.

V eni od svojih študij sta tako na t.i. test Charliejevih angelčkov postavila več študentov - prostovoljcev, ki sta jim pokazala fotografijo povprečno privlačne ženske, in jih vprašala, če bi ji dali možnost in šli na zmenek z njo. Izkazalo se je, da je bilo fantov v eni od testnih skupin znatno manj pripravljenih poskusiti srečo s to običajno žensko kot v kontrolni skupini.

Naj vse skupaj malce bolj razložimo:

  • V skupini, ki je dekletu na fotografiji najpogosteje dala 'košarico', so pred dilemo zmenka predvajali popularno serijo Charliejevih angelčkov, v kateri - kot vas večina dobro ve - v glavnih vlogah nastopa več zares lepih žensk. Po drugi strani pa si v kontrolni skupini bili fantje izpostavljeni povsem nevtralnim vsebinam.

Psihologa sta nazadnje sklenila, da se fantom, ki so bili pod vtisom Charliejevih angelčkov, enostavno ni dalo ubadati s povprečnim, čeravno dosegljivim dekletom. Izpostavljenost obilici lepih deklet (pa čeravno filmskim junakinjam) je njihove možgane zavedla v (nezavedno) misel, da je tam zunaj 'še veliko drugih, boljših možnosti'.

Preberite si še: Lepi ljudje uničujejo družbo.

Priporočamo