Blogerka Monika Verhovšek: Bralci čutijo, kdaj smo prodane duše

24. 8. 2019 | Vir: Story
Deli
"Blogerji ne bi mogli živeti brez socialnih omrežij in tudi socialna omrežja ne brez blogerjev." (foto: Foto: Osebni Arhiv)
Foto: Osebni Arhiv

Monika Verhovšek je ustvarjalka instagramskega in blogerskega kotička @sugarlove.blog in prejemnica naziva lepotna blogerka leta 2018. Izstopa s kakovostno, poučno vsebino, s podporo drugim in z zavedanjem, kaj in komu predaja svoje znanje in misli.

“Lepotno obarvani zapisi v kategoriji naravno in ekološko še niso dosegli točke, ki bi jih uvrstil med najbolj brane, toda vedno več posameznikov se odloča za prebiranje teh vrstic. Naravna kozmetika jih zanima, morebiti tudi zato, ker je v porastu, jih pa ne zanimajo ravno klasične lepotne predstavitve, temveč iščejo dodatno znanje, kakovostno in poučno vsebino,” pove Monika o specifiki svojega dela. Preden se je podala na zeleno pot, je uporabljala običajne izdelke, a jo je proč od zakoreninjenih smernic gnala težnja po dogodivščini: “Vedela sem, da bom izgubila veliko sledilcev, da bo branost bloga upadla in da se bom morala posloviti od večine podjetij.” Vse to se je tudi zgodilo. Vendar je mamica, ljubiteljica fotografije in joge vztrajala zase in začela orati svojo ledino. Vedela je, da je pot, ki si jo je zadala, prava. Zato izstopa. Z odkritostjo, s podpiranjem znamk, ki jih resnično začuti. Blog Sugarlove je njen drugi otrok, misli nanj so se ji začele porajati v obdobju, ko ni imela službe, vizij in ambicij. Njena želja je bila v rokah držati nalivno pero in objektiv, skozi katerega bo zrla v svet.

ODLOČITEV V NJENIH ROKAH

Osrednja elementa strategije predstavljanja izdelkov so realne in pristne ocene, kajti mnenja bi lahko z bralci delila šele po več­mesečni uporabi. “Šele takrat lahko dejansko opazim, ali je izdelek izstopal,” pove. Pri ocenah se trudi biti realna. Na blogu najdemo predstavljene le tiste blagovne znamke in linije, ki resnično ustrezajo potrebam njene kože. “Odkrito povem naročnikom, kaj bi v danem trenutku želela testirati. Okvirni čas posameznega izdelka od testa do predstavitve na blogu pa je odvisen od vrste izdelka.” To pomeni, da lahko izdelek čaka na predstavitev tudi do tri mesece.

​RAVNOVESJE MED ZAHTEVAMI, NAČELI IN VERODOSTOJNOSTJO

“Iskanje ravnovesja ni težko, če vsi ves čas osredotočen na svoj cilj, svojo vizijo. Bralci čutijo, kdaj smo prodane duše, kdaj nekaj vsiljujemo in na neki način očitno prodajamo. Svoji viziji sledim, imam svoja načela. Brez načel bi bila vsaka moja spisana beseda zame in za druge zaman. Rada imam svoje bralke, ker so to ženske, ki vedo, kaj hočejo. Odkrita sem zanje in zase. Tako ob koncu dneva ne čutim teže pritiska, teže besede, zakaj sem nekaj naredila samo zaradi denarja, če si v tega v resnici nisem želela.”

ZA ŽENSKE, KI SE JIH NE DA PRETENTATI

Brez posebnih pričakovanj je blog pripeljala do točke, ko se ga številni malce prestrašijo. Če nekaj ni dobro, ni dobro. In o tem piše jasno in glasno. “Mnogi se tega bojijo,” je iskrena. Zato so med njenimi sledilkami močne in samozavestne ženske, ki natančno vedo, kaj je prav in kaj narobe. In predvsem, česa si želijo od življenja. “Ponosna sem na njih, saj so dovolj zrele ženske, ki se jih ne da več pretentati.” Zlasti mladim želi predati miselnost, da ni pomembna zgolj skrb za vizualno podobo, temveč skrb za dušo, za notranje počutje. “Bolj kot vsaka najboljša krema tega sveta je pomembno notranje ravnovesje. Popolni ideali nas bodo zadušili, če jih ne bomo znali predelati na sebi.” Njen nasvet za poletje: zaščita SPF ​je najboljši in najcenejši tretma za lepo (in zdravo) kožo.

Novo na Metroplay: Vidnost in varnost v prometu: "Zgoditi se mora 'aha moment', da spremenimo svoje navade"