Brkač Filip Flisar gost Braunove pop-up brivnice

30. 11. 2015
Deli

Prejšnji movebrski petek je bil v ljubljanskem nakupovalnem središču Citypark v znamenju brkov, britja in obiska najbolj znanega slovenskega brkača ta hip – Filipa Flisarja. V trgovini Big Bang je Braun namreč uradno odprl svojo trgovino v trgovini.

Dogodek je obeležila Braunova pop-up brivnica, v kateri je ljubljanski brivec Beno mimoidočim moškim, ki obeležujejo movember, s stilom uredil obrazno pričesko. Možje, ki so sedli na njegov stol, so odšli domov zadovoljni in (še bolj) urejeni. »Trend 'kosmatih', a urejenih moških, se vrača,« je poudaril in razložil, kako si vedno več moških vseh starosti ureja skozi celo leto. Movember, gibanje za ozaveščanje o boleznih moških, kakršen je rak prostate, se za nekatere nikakor ne konča konec novembra, ampak traja kar celo leto.

Eden takih je tudi Flisar, ki je zbranim povedal več o tem, kako ureja svoje slavne brke ter zakaj je pri tem pomembno imeti prave pripomočke za vsakodnevno uporabo. »Jutranji rituali ne rabijo biti nadloga. Tako kot pri mojem smučanju, sta tudi pri britju ob natančnosti pomembna hitrost in izvedbeni stil,« je povedal in z veseljem ugodil številnim prošnjam za podpis ali fotografiranje.

Flisar je pred časom postal ambasador blagovne znamke Braun, ki želi s svojo linijo izdelkov cruZer spodbuditi moške, da si uredijo svoj obrazni stil – na voljo je namreč cela paleta izdelkov, ki omogočajo samosvoje stile, ki so prilagojeni vsakemu posamezniku. Vsakemu obrazu zaradi specifik pač pristoji nekaj drugega, drugačnega – pa naj bo to brada v obliki brkov, kakršno je Beno uredil enemu od mimoidočih, ali pa preprosto gladko obrit obraz, za katerega lahko poskrbijo številni Braunovi izdelki, tudi nova Braunova Series 3, ki je najhitrejša doslej in je na trgovske police prišla v štirih barvnih različicah.

Kako pa si boste vi ali vaš dragi uredili svoj stil?

Novo na Metroplay: Kako se dobro ločiti? | N1 podkast s Suzano Lovec