Čakajoč na Apple Watch, 5 izjemnih podvigov podjetja Apple

13. 3. 2015
Deli
Čakajoč na Apple Watch, 5 izjemnih podvigov podjetja Apple (foto: shutterstock)
shutterstock

Prednaročila za Apple Watch bodo pričeli sprejemati 10. aprila. Glede na prodajo telefona iPhone 6 lahko predvidevamo, da bo Tim Cook tisti dan zaspal z nasmeškom. A to ne bo prvič, da bo podjetje Apple premikalo obzorje moderne tehnologije. 

1. Izum najboljšega medijskega predvajalnika iPod

iPod se danes morda ne zdi tako pomemben, ker je večina njegovih funkcij bila hitro integriranih v iPhone, a v svoji kratki življenjski dobi se je vseeno zapisal kot eden najbolj revolucionarnih izdelkov podjetja Apple. Na tržišče je pridrvel leta 2001, ravno, ko smo se počutili že nadvse udobno v družbi naših MP3 glasbenih datotek. In iPod je omogočil, da tisoč teh nosimo naokoli v žepu. Ni bil prvi prenosni MP3 predvajalnik, a bil je nedvomno najboljši. In to je v mnogih pogledih tudi ostal.

2. Z iPhone telefoni so spremenili naš pogled na mobilne telefone

Če smo pred iPhone telefoni imeli živopisni nabor mobilnih telefonov neštetih znamk, ja danes zgodba popolnoma drugačna. Danes je črno, belo ali srebrno. Danes je ploščato. Danes je z zaslonom na dotik. Če je drugačno, si tega ne želimo. Ni podjetja, ki danes ne kopira osnove iPhone telefona. Konkurenca že ve zakaj - prodaja iPhone 6 je samo v prvem prodajnem vikendu prinesla 10 milijonov dolarjev dobička.

3. Tehnologija je postala seksi

Saj morda še kdo danes govori, da so Applovi izdelki kot igračke - in se v bistvu ne moti. Ko se je leta 1997 Steve Jobs vrnil na Apple je imel jasno vizijo, da mora tehnologija biti tudi privlačna. V stilu. Lepa. Pisana. "Mislite drugače," je bilo vodilo oblikovalca Jonathana Iva in tisti pisani iMac je bil takojšnja uspešnica. V prvih petih mesecih so prodali 800.000 enot.

4. Apple je redefiniral pomembnost oglasnega sporočila

Bilo je leto 1984. Prvenstvo Super Bowl. Apple je takrat najel vrhunskega režiserja Ridleya Scotta in mu v naročje vrgel 1.5 milijona dolarjev, da posname nepozabljiv oglas. Nastala je minuto dolga reklama, ki je podjetju ustvarila neverjetno prepoznavnost in obenem postala študijski primer učinkovite medijske kampanje. Oglas je imel jasno sporočilo - ponosno izstopanje iz povprečja z novim Macintosh osebnim računalnikom. 

5. Apple je spremenil glasbeno industrijo

Če je kaj dokončno potopilo albume, je bila to nedvomno aplikacija iTunes. Predstavili so jo leta 2001, še pred predstavitvijo prvega iPoda, možnost nakupovanja pa so uvedli leta 2003. Danes je iTunes vodilna prodajalna glasbe na svetu, ki omogoča hiter dostop do katerekoli skladbe, ki se po nakupu takoj presname na vse vaše Applove izdelke. Z nakupom znamke Beats By Dre pa se že ugiba, kako bo Apple v bližnji prihodnosti spremenil naše dojemanje glasbenih storitev v oblaku in neposrednega predvajanja glasbe iz interneta. 

Novo na Metroplay: Bojan Cvjetićanin o novem albumu, najbolj osebnih pesmih in kakšen je na domačem kavču