Val popustov bi po mnenju analitikov lahko bil del kratkoročne strategije za olepševanje finančnih rezultatov.
Cenovna vojna okoli čokolade Milka dosega nov vrhunec zaradi Aldijeve ponudbe, ki se ta teden. Diskont bo pri tem ceno znižal celo pod tisto pri konkurentu Lidlu. Že več tednov poteka ostra cenovna bitka med diskonti in supermarketi glede čokolade Milka. Najprej so Rewe, Edeka, Kaufland in Penny znižali cene, ponekod tudi do 50 odstotkov. Nato se je vključil Lidl. Edino Aldi do zdaj ni imel posebne ponudbe – vse do zdaj.
Namreč, od danes, 15. decembra 2025, bo čokolada v prepoznavni vijolični embalaži na voljo po ceni 0,77 evra. To predstavlja kar 61-odstotno znižanje. S to ponudbo Aldi prekaša svojega največjega konkurenta – Lidl. Lidl je teden dni prej ponudil čokolado Milka za 0,79 evra, kar je 60-odstotno znižanje. Aldijeva ponudba je zato jasen signal trgu.
Lidl nadaljuje z zniževanjem cen Milke
A tudi Lidl ne odstopa od cenovne vojne. Diskont bo od danes ponujal »I love Milka Pralinés« za 1,55 evra namesto dosedanjih 3,49 evra (znižanje za 55 odstotkov). V Pennyju pa 250-gramska Milka čokolada stane 2,88 evra namesto 4,99 evra (–42 odstotkov). V cenovno vojno se je, čeprav v blažji obliki, vključila tudi ena drogerijska veriga: Rossmann bo od danes ponujal 90-gramsko Milka čokolado za 1,11 evra. Z zniževanjem cen trgovci ne poskušajo le prehiteti konkurence, temveč po mnenju strokovnjakov skušajo rešiti tudi pomembno božično prodajo.
Čokolada je namreč to zimo razmeroma draga, zato se mnogi potrošniki nakupu izogibajo in pogosteje posegajo po sadnih gumijih in vinskih bombonih. To potrjujejo tudi prodajni rezultati podjetij Haribo in Katjes.
Ozadje: padec prodaje in težave z ugledom
Proizvajalec Mondelez se v zadnjih mesecih sooča s padcem prodaje. Čeprav so se prihodki v Evropi zaradi višjih cen povečali, je količina prodanih izdelkov padla za približno 7,5 odstotka. Hkrati je Milka izgubila naklonjenost dela potrošnikov. Razlog so prikrite podražitve – manjša pakiranja ob enaki ali celo višji ceni.
Zaradi teh tako imenovanih »lažnih pakiranj« je potrošniška organizacija Foodwatch čokolade Milka razglasila za »najbolj drzno oglaševalsko laž leta«. Strokovnjaki zato trenutne cenovne akcije razlagajo kot poskus stabilizacije prometa in tržnega deleža ob koncu leta. Še posebej zato, ker je Mondelez, podjetje, ki stoji za Milko, uvrščeno na borzo in mora redno izpolnjevati pričakovanja vlagateljev. Val popustov bi po mnenju analitikov lahko bil del kratkoročne strategije za olepševanje finančnih rezultatov.
Preberite še: Sveče: Ko boste to prebrali, jih ne boste več želeli imeti doma