Človek zares odraste šele, ko preneha kupovati v Ikei!

15. 1. 2017 | Vir: STA
Deli
Človek zares odraste šele, ko preneha kupovati v Ikei! (foto: profimedia)
profimedia

Švedski pohištveni velikan Ikea je prisoten v številnih domovih po svetu. A, kot kaže, značilna Ikeina oprema krasi predvsem domove študentov in mladih zaposlenih.

Glede na študijo Earnest bloga, podjetja z nizkoobrestnimi posojili za mlade, namreč ljudje po dopolnjenem 34. letu svoja stanovanja in hiše pričnejo opremljati drugod.

Glede na študijo, ki temelji na več deset tisoč odgovorih, so najzvestejši potrošniki v Ikei mladi med 20. in 30. letom. Na spletni strani Konbini hudomušno pišejo, da 30-letniki živijo v Ikeinih razstavnih prostorih.

Po 34. letu se navade spremenijo, saj kupci svoje domove začno opremljati drugod. V teh letih se verjetno želi z opremo ustvariti bolj osebne prostore, kakšen kos pohištva pa recimo zapustiti otrokom, navaja omenjena spletna stran in šaljivo dodaja, da človek zares odraste, ko preneha kupovati v Ikei.

Dejansko pa se z leti ponavadi povečuje kupna moč, tako da si je lažje privoščiti dražje pohištvo.

Novo na Metroplay: Kako se dobro ločiti? | N1 podkast s Suzano Lovec