»Dplac inkubator je hvalevredna iniciativa za nas navadne državljane ...«

3. 8. 2016
Deli
»Dplac inkubator je hvalevredna iniciativa za nas navadne državljane ...« (foto: Dplac)
Dplac

» ... ki razvijamo družbeno odgovorne poslovne ideje,« pravi uporabnik Dplac inkubatorja, Gorazd Trušnovec iz Najemi panj in še dodaja: »Da zaradi pomanjkljivosti izobraževalnega sistema nismo ustrezno poslovno opismenjeni. V Dplac inkubatorju ne gre le za splošno koristna predavanja, ampak velja izpostaviti, da strokovnjaki pomagajo reševati konkretne probleme v neposredni interakciji.«

Mateja Dobovšek iz Dškatle pa pravi: »Menim, da so mreženje, izobraževanje in mentorska podpora ključni za razvoj in napredek poslovne ideje.«

Margita Vehar iz Dežele zelišč pa vidi predvsem veliko koristnih informacij za njeno mlado podjetje.

Takšno je mnenje uporabnikov Dplac podjetniškega podpornega okolja za posameznike s podjetniško idejo, ki deluje pod okriljem Cene Štupar – CILJ.

V juniju 2016 se je pričela pilotna izvedba brezplačne vsestranske podjetniške podpore šestim izbranim podjetniškem ekipam. Ekipe Dplac1 socialno podjetniškega inkubatorja so podjetja, ki so na začetku svoje poslovne poti, vendar delajo z družbenim učinkom, saj s tem prinašajo dodano vrednost družbi.

V stičišču podjetniških idej z družbenim učinkom Dplac je živahno tudi čez poletje. Ravno te dni se je zaključilo drugo skupinsko mentoriranje ekipam z Borutom Jegličem kot glavnim podjetniškim mentorjem Dplac inkubatorja.

Do sedaj so ekipe imele svetovanja s področja prava (Jure Trbič, Zavod UP) in davčnega svetovanja (Katarina Kompara). V mesecu avgusta sledi še izvedba marketinške delavnice. Z marketinško analizo vsake posamezne ekipe s strani strokovnjaka, bo vsaka ekipa pridobila nova znanja o marketinških aktivnostih za večji uspeh podjetja.

Ekipe bodo deležne še podpore iz področja prodaje, spletnih orodij, kako narediti dober pitch, pred potencialnimi kupci in investitorji. Na voljo imajo tudi podjetniški prostor za sestankovanje in izvedbo delavnic. Hkrati bodo pa ekipe imele možnost promocije skozi kanale Dplaca.

Več informacij na www.dplac.si.

Novo na Metroplay: Kristijan Crnica - Kikifly o glasbenem ustvarjanju, izzivih in prav posebni tetovaži