Odpira se nova drogerija, ki bo cenejša od DM in bo imela v svojih poslovalnicah še to dodatno ugodnost

6. 3. 2025
Deli
Odpira se nova drogerija, ki bo cenejša od DM in bo imela v svojih poslovalnicah še to dodatno ugodnost (foto: Profimedia)
Profimedia

Cilj te popularne drogerije je, da bi bila še bolj poceni in še bolj dostopna kupcem.

V Nemčiji obstaja veliko drogerij. Poleg velikih verig, kot sta DM in Rossmann, si še ena veriga želi razširiti svoje poslovanje v Nemčiji. Veriga drogerij Budni ima trenutno 190 poslovalnic, od katerih je večina v Hamburgu. Toda hamburška veriga si želi utrditi svoj položaj na trgu ob konkurenci DM in Rossmanna tudi v drugih mestih.

Budni pravi, da se poskuša uveljaviti z večjo ponudbo storitev in z naborom 20.000 izdelkov. Cilj je še bolj razširiti mrežo poslovalnic. Budni obstaja že 113 let in ga še vedno vodi družina. Podjetje je privabilo skupino Edeka, da bi ji pomagala pri širitvi po državi. Ker je ta ideja propadla, so zdaj na voljo novi načrti. Veriga drogerij poskuša utrditi svoj položaj v drugih zveznih deželah in povečati svojo prisotnost.

Poleg odpiranja novih poslovalnic v Hamburgu je trenutni cilj Berlin. Budni ima deset poslovalnic v glavnem mestu, letos pa sledita še dve, poročajo nemški mediji. Generalni direktor in solastnik Christoph Wöhlke je za Lebensmittel Zeitung (LZ) povedal o načrtih: "Mi smo glavni v Hamburgu, vendar se moramo najprej predstaviti v Berlinu." Toda to ni edini izziv.

Drogerija Budni odpira poslovalnice: Kupci lahko pričakujejo 20.000 izdelkov

Da bi pritegnil kupce, se mora Budni razlikovati od svojih glavnih konkurentov. V ta namen se generalni direktor Wöhlke, pravnuk ustanovitelja Budnija, zanaša na raznolik nabor izdelkov. Za LZ pojasnjuje: "Imamo manj znane blagovne znamke in izdelke mladih podjetij, ki jih drugi nimajo."

V trgovinah Budni lahko kupci izbirajo med 20.000 izdelki. Pravzaprav je to celo več izdelkov, kot jih ponuja konkurenčni DM z 12.500 izdelki. Vendar pa nobeden od njiju ne more preseči Rossmanna: z znatno več lastnimi blagovnimi znamkami od DM in Budnija, drogerija ponuja do 23.000 izdelkov.

Drogerija Budni obljublja nizke cene in boljšo storitev

Budni ima tudi vrsto lastnih blagovnih znamk, kupcem v svojih trgovinah pa ponuja tudi zamrznjeno hrano, oblačila in živila, kot so prekajeni tofu in mleko. Poleg izbire se Wöhlke želi bolj osredotočiti na poceni blago. "Ponujamo več promocijskih izdelkov, smo agresivnejši pri cenah in močneje poudarjamo kakovost za vaš denar," poudarja direktor.

Da bi ohranil obljubo o nizkih cenah, drogerijska veriga nadaljuje z nabavo preko skupine Edeka. Wöhlke želi tudi razširiti storitev v poslovalnicah Budni. Navaja primer škatel za prevzem paketov. Cilj je razlikovati se od Rossmanna in DM: "Pri nas lahko kupci opravijo veliko stvari naenkrat." Dolgoročno gledano, drogerija Budni želi v Berlinu doseči enak pomen, kot ga že ima v Hamburgu. Trenutno ni znano, kdaj se bodo odprle druge poslovalnice, poročajo nemški mediji.

Preberite še: Niti slučajno ga ne kupujte: V mesnici nam želijo podtakniti takšno meso, pojdite daleč stran od njega

Novo na Metroplay: Perica Jerković o družinskih trenutkih, delu komika in čisto prvem nastopu