Se vam morda sanja, zakaj se to dogaja?
Električni avtomobili pogosteje sodelujejo v nesrečah s pešci. Vsaj ko jih primerjamo z dizelskimi in bencinskimi vozili. Po drugi strani so električni avtomobili redkeje del statistike nesreč s smrtnim izidom v primerjavi z dizelskimi in bencinskimi vozili, kaže analiza Norveške statistike (SSB).
Študija, ki pokriva obdobje od leta 2018 do 2023, je osredotočena na prometne nesreče z ranjenimi osebami. Podatki upoštevajo delež električnih avtomobilov v celotnem voznem parku in prav tako upoštevajo, koliko kilometrov električni avtomobili dejansko prevozijo. Torej, koliko električnih avtomobilov je dejansko na cestah, poroča Revija HAK.
Preberite še: Moški so povedali svoje: TO je po njihovem mnenju najboljši ženski parfum na svetu
Po norveški statistiki se je delež prometnih nesreč električnih avtomobilov več kot potrojil med letoma 2018 in 2023. Natančneje, delež električnih avtomobilov v statistiki nesreč se je povečal s 7 na 25 odstotkov. To je predvsem zaradi dejstva, da se je v istem obdobju splošno povečalo število električnih avtomobilov. Delež električnih avtomobilov na Norveškem je v teh letih narasel s 7 odstotkov na 24 odstotkov. Medtem ko je njihov delež v skupni kilometraži narasel s 7 na 28 odstotkov. Torej, porast deleža nesreč je sorazmeren s številom električnih avtomobilov. Vendar pa obstajajo razlike, ko gre za resne nesreče. Električni avtomobili so bili prekomerno zastopani v nesrečah s pešci skozi celotno preučevano obdobje, kar kaže na posebno tveganje v tej kategoriji.
Dejstvo, da so električni avtomobili zelo tihi, je prav tako predmet mnogih razprav v zadnjih letih. Leta 2019 je zaradi istega razloga postalo zahteva, da se v vse električne avtomobile vgradi AVAS, kar je kratica za Acoustic Vehicle Alert System. Sistem oddaja umetno ustvarjen zvok, takoj ko se električni avtomobil premika s hitrostjo 20 km/h ali več.
Novo na Metroplay: Tilen Artač o tem, zakaj je bilo težko imitirati Roberta Goloba in kako v resnici nastane vrhunska imitacija