Fotoutrinki z blogerske konference za starše: Moj blog, moj drugi otrok

18. 10. 2017
Deli

Narodna galerija je v svojem ambientu tokrat gostila konferenco Moj blog, moj drugi otrok. S predavanji in dvema okroglima mizama je bila konferenca raj za vse vedoželjne bloganja in skrivnosti, kako v tem 'poslu' postati tako uspešen, da vas bere širok krog bralcev. Poznavalci s tega področja so obiskovalcem razširili obzorja in dokazali, da ime dogodka Moj blog, moj drugi otrok stoodstotno drži.

Na svoj račun so prišli vsi, ki razmišljajo o pisanju bloga oziroma se s tem že ukvarjajo. Od tega, kako načrtovati vsebino in izbrati dobro fotogradivo, do tega, kaj vse moramo narediti, da bo naša stran prepoznavna na spletu in da bo prepoznana tudi v iskalnikih. 

Konferenco je uspešno vodil David Urankar. Med govorci smo najprej prisluhnili Tini Deu, ustvarjalki bloga Tina in fantje, ki je navzočim povedala, kako in zakaj se je lotila bloganja in katerih načel se pri pisanju bloga drži. Črt Podlogar, strokovnjak za digitalni marketing iz agencije Red Orbit, je bil precej izčrpen pri razlagi, kaj pomeni optimizacija v spletnem okolju in prav gotovo je podal veliko koristnih informacij za vse blogerje. Prvi del konference sta sklenila Ana Žontar Kristanc in Kristijan Žontar, ki med drugim ustvarjata spletno stran Anina kuhinja.

Drugi del konference Moj blog, moj drugi otrok sta zaznamovali dve okrogli mizi. V okviru prve so Tina Cipot (Lidl), Anja Kovačič (LifeClass) in Urša Manček (Diogena) govorile o svojih podjetniških izkušnjah z blogerji in kaj iščejo pri takih sodelovanjih. Pri drugi okrogli mizi pa so poznani blogerji Anja Oman (blog Mamina maza), Jure Marolt (blog Ljubki nesmisel), Danijela Sluga (blog Mami na off), Tina Deu (blog Tina in fantje) in Jani Jugovic (blog Cool Fotr) govorili o svojih izkušnjah in izzivih, ki jih ponuja blog.

Zadnji del konference je bil namenjen mreženju s partnerji na njihovih predstavitvenih kotičkih, izmenjavi mnenj in izkušenj z drugimi udeleženci in nenazadnje tudi prijetnemu druženju ob dobrotah Kavarne Zvezda. 

Zahvala za uspešno izvedbo dogodka gre pokroviteljem in partnerjem: LifeClass Portorož, Lidl Slovenija, Donat Mg, Lekarna Ljubljana, Ewopharma, Lekos Sevnica, Bambo Nature; in partnerji Venera kozmetika, Mič Styling, Smile Concept Store, Party Shop, Minimellows, Vitamin Well, Barcaffe, Amebis, Vivalis, Gardenia, Kavarna Zvezda in Narodna galerija.

Če se edinstvenega dogodka niste uspeli udeležiti, vam v fotogaleriji ponujamo nekaj utrinkov. Nepozabno!

Novo na Metroplay: "Naš največji uspeh je bil tudi strel v koleno" | Ivo Boscarol